کد خبر : 1808047 | 12 بهمن 1400 ساعت 14:55 | 80K بازدید | 19 دیدگاه

انتقاد از پوچتینو در فرانسه؛

چرا یک بچه باید برای PSG پنالتی بزند؟

شب گذشته با پنالتی‌ای که ژاوی سیمونز 18 ساله از دست داد، پی‌اس‌جی با جام حذفی وداع گفت.

چرا یک بچه باید برای PSG پنالتی بزند؟

به گزارش "ورزش سه"، پی‌اس‌جی شب گذشته در پارک دو پرنس میزبان نیس بود. دیداری از  مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی که با شکست پاریسی‌ها در ضیافت پنالتی‌ها همراه شد.

 

 

1687691

 

 

در 120 دقیقه، بازی بدون گل مساوی شد و کار به پنالتی‌ها کشید. برای پی‌اس‌جی لیونل مسی، امباپه، دراکسلر، وراتی و برنات گلزنی کردند و پاردس نیز پنالتی سوم را از دست داد. یکی از بازیکنان نیس هم پنالتی را خراب کرد تا نوبت به ژاوی سیمونز بازیکن 18 ساله پی‌اس‌جی برسد اما مارسین بولکا گلر نیس که از پی‌اس‌جی قرضی به‌خدمت گرفته شده، توانست پنالتی را مهار کند و باعث حذف پاریسی‌ها شود. سیمونز پس از خراب کردن پنالتی شرایط روحی خوبی نداشت و اشک می‌ریخت.

او در حالی پشت پنالتی هفتم قرار گرفت که 4 بازیکن بزرگ و باتجربه تیم می‌‌توانستند زودتر از او برای پنالتی داوطلب شوند. کیمپبمه، تیلور کرر، دوناروما و دانیلو پریرا بازیکنانی بودند که حاضر نشدند پنالتی هفتم را بزنند و ژاوی داوطلب شد.

 

1687694

 

1687692

 

 

لوپاریزین نشریه پاریسی در انتقاد از 4 بازیکن باتجربه پی‌اس‌جی و مائوریسیو  پوچتینو سرمربی تیم نوشت که چرا وقتی بازیکنانی بزرگ‌تر و با تجربه‌تر حضور داشتند، پنالتی سرنوشت‌ساز هفتم باید به یک بچه برسد؟

پوچتینو در نشست خبری پس از بازی نیز محبور شد در این مورد توضیح بدهد:« 5 پنالتی زن اول تیم مشخص بودند و بعد از آن همه چیز به خود بازیکنان ارتباط داشت. ژاوی داوطلب شد و مسئولیت را قبول کرد. هیچ ایرادی نمی‌توان به او گرفت و این‌جا همه به او ایمان کامل داریم. ژاوی باید این پنالتی را فراموش کند.»

 

دیدگاه‌ها