کد خبر : 1808068 | 12 بهمن 1400 ساعت 16:32 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

حذف پیش از موعد چشم بادامی‌ها؛

یک نیمه تا تحقیر تاریخی چین مقابل ویتنام! (عکس)

تیم ملی چین نیمه اول بازی با ویتنام را با دو گل واگذار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لی تای که البته با قرعه دشوار خود امید چندانی به گرفتن سهمیه پلی‌آف یا قرارگیری در بین دو تیم اول نداشتند، با نتایج پایین‌تر از حد انتظار در رتبه پنجم گروه قرار گرفتند و حالا در آستانه شکست تاریخی برابر ویتنام هستند.

 

در حالی‌که ویتنام برای اولین بار در مرحله نهایی مقدماتی شرکت کرده بود و تا پایان هفته هفتم نیز هیچ امتیازی نداشت، در ورزشگاه خانگی خود مقابل چین قرار گرفت و موفق شد در 17 دقیقه ابتدایی دو بار دروازه این تیم را باز کند تا در کمال شگفتی، در آستانه اولین برد خود در مرحله نهایی مقدماتی قرار بگیرد.

ویتنام که هانگ سئو پارک سرمربی باسابقه کره‌ای را روی نیمکت خود دارد، در این بازی با نمایش مسلط اجازه خلق موقعیت را هم به بازیکنان چینی نداده و حالا امیدوار است با کسب این پیروزی، مقدمات سبقت از چین در دو هفته پایانی را هم رقم بزند.

 

1687733

وضعیت ورزشگاه «مای دین» در شهر هانوی ویتنام پس از پیروزی یک نیمه‌ای مقابل چین.

 

این در حالی است که چین با شکست برابر ویتنام، پیش از دیدار این هفته استرالیا حذف خود را قطعی خواهد کرد و دو بازی پایانی‌اش برابر عربستان و عمان تشریفاتی خواهد بود؛ حذف زودهنگام و ناباورانه برای تیمی که با حضور آلویسو، آلان و الکسن به‌عنوان بازیکنان خارجی، حداقل امیدوار بود که تا هفته پایانی مدعی کسب سهمیه پلی‌آف باقی بماند.

دیدگاه‌ها