کد خبر : 1808075 | 12 بهمن 1400 ساعت 16:55 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

دژان کولوسفسکی:

لیگ برتر دنیای دیگری است؛ منتظر کار با کونته هستم

دژان کولوسفسکی، ستاره تازه وارد تاتنهام، مشتاقانه منتظر کار با آنتونیو کونته است.

لیگ برتر دنیای دیگری است؛ منتظر کار با کونته هستم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کش و قوس‌های فراوان که وجود داشت نهایتاً دژان کولوسفسکی با قراردادی قرضی تا ژوئن 2023 به تاتنهام پیوست. قراردادی که در آن بند خرید دائمی نیز گنجانده شده است. تاتنهام برای به‌خدمت گرفتن 18 ماهه کولوسفسکی 10 میلیون یورو پرداخت کرده و می‌تواند بعد از پایان این قرارداد با 45 میلیون یورو او را به شکل دائمی جذب کند.

 

 

1687743

 

 

دژان کولوسفسکی حالا مصاحبه‌ای انجام داده و درباره انتقال به تاتنهام می‌گوید: "من خیلی خوشحالم که اینجا هستم. نکته مهم این است که هنگام بازی لذت ببرید. در یوونتوس، دو سال فشرده با دو مربی متفاوت داشتم. من در آنجا چیزهای زیادی یاد گرفتم و با برخی از بهترین بازیکنان جهان بازی کردم.  این یک تجربه عالی بود، اما لیگ برتر بهترین لیگ جهان است، لیگی که ما همیشه در سوئد تماشا می‌کنیم.

 

این لیگ دنیای دیگری است. همیشه فکر می‌کردم که کی می‌توانم به آن‌جا بروم. در نهایت این فرصت پیش آمد و درنگ نکردم."

 

 

1687742

 

 

کولوسفسکی در مورد کار‌کردن‌ با آنتونیو کونته نیز گفت: "من مشتاقانه منتظر کارکردن با مربی هستم. من او را از زمان حضورش در اینتر می‌شناسم. کونته ذهنیتی برنده دارد و من هم می‌خواهم این‌گونه باشم. این هم‌چنین بخشی از دلیل آمدن من به این‌جا بود. می‌خواهم به او گوش کنم، او می‌داند که در مورد چه چیزی صحبت می‌کند و تیم‌هایش همیشه سخت کار می‌کنند و این چیزی است که من دوست دارم."

دیدگاه‌ها