کد خبر : 1808677 | 15 بهمن 1400 ساعت 18:28 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: نقل و انتقالات تاتنهام در ژانویه عجیب بود

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، می‌گوید نقل و انتقالات این تیم در ماه ژانویه نشان از اشتباهات گذشته داشته است.

کونته: نقل و انتقالات تاتنهام در ژانویه عجیب بود

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام پنجره شلوغی را در ماه ژانویه پشت سر گذاشت و چهار بازیکن را به صورت قرضی به باشگاه‌های دیگر فرستاد.

آنها در عین حال دله الی را نیز به اورتون فروختند و همین اتفاقات باعث شده که کونته از دنیل لوی بخواهد توجه بیشتری برای عدم تکرار این روند از خود نشان دهد.

کونته در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر برایتون در دور چهارم جام حذفی انگلیس گفت:«این که ما در ماه ژانویه چهار بازیکن را به صورت قرضی به سایر تیم‌ها فرستادیم و یک بازیکن را فروختیم عجیب بود. این یعنی باید  نگاهی به اقدامات گذشته کرد. و شاید باید به این درک رسید که اشتباهاتی در گذشته صورت گرفته بود.»

 

1677974

 

او به انتقاد از عملکرد  مدیران تاتنهام ادامه داده و اضافه کرد:« معمولا باید بازیکنانی را بخرید که به تقویت تیم کمک کنند. اما اگر بازیکنانی را که در دو یا سه سال گذشته خریدید به صورت قرضی به تیم‌های دیگر می‌فرستید یعنی شاید اقدامات اشتباهی داشتید.»

این سرمربی ایتالیایی تاکید کرد که خودش نیز با این بازیکنان صحبت کرده و اظهار داشت:« تاکید می‌کنم که از دست دادن چهار بازیکن در ژانویه طبیعی نیست. ما این تصمیم را در صحبت با باشگاه و این بازیکنان گرفتیم. اما تکرار می‌کنم که این یعنی اتفاقی اشتباه در گذشته رخ داده است. وقتی بازیکنی را برای تقویت تیم می‌خرید نباید او را پس از یک، دو یا سه سال از دست بدهید.»

کونته از مدیران تاتنهام خواست که در آینده توجه بیشتری به روند خرید بازیکن داشته باشند و گفت:« ما باید در آینده در حین ورود به بازار نقل و انتقالات دقیق‌تر باشیم. اگر می‌خواهیم کیفیت تیم را بالا ببریم، این موضوع بسیار مهم است. امیدوارم بتوانم نظراتم را به باشگاه منتقل کنم چون من هم دیدگاه خودم را دارم و اینجا هستم تا به تاتنهام کمک کنم که پیشرفت کند. من بر اساس تجربیاتم در گذشته ساختار خوبی را ساخته‌ام، تیم‌های خوبی که در طول زمان و حتی بدون من دوام آورده‌اند.»

دیدگاه‌ها