کد خبر : 1808082 | 12 بهمن 1400 ساعت 17:24 | 14.3K بازدید | 5 دیدگاه

انتخابی جام جهانی 2022 – آسیا؛

تساوی عراق و لبنان؛ شانس به حداقل ممکن رسید

دیدار تیم های عراق و لبنان با نتیجه مساوی به پایان رسید.

تساوی عراق و لبنان؛ شانس به حداقل ممکن رسید

به گزارش ورزش سه، تیم ملی عراق در ادامه نتایج ضعیف خود در دور نهایی انتخابی جام جهانی 2022 هفته گذشته مقابل ایران با یک گل شکست خورد تا با 4 امتیاز و رتبه پنجم وارد هفته هشتم شود. در سمت مقابل لبنان هم هفته گذشته با یک گل مقابل کره شکست خورده بود تا با همان 5 امتیاز وارد هفته هشتم شود.

 

در روزی که هر دو تیم به دنبال پیروزی برای زنده نگه داشتن اندک شانس خود برای حضور در پلی آف بودند، بازی از ساعت 15:30 در ورزشگاه صیدا شروع شد؛ ورزشگاهی که به جرات می توان گفت بدترین چمن را در میان تمامی ورزشگاه‌های انتخابی جام جهانی در آسیا دارد.

 

ایمن حسین در دقیقه 40 موفق شد دروازه را روی یک پاس در عمق و در دهانه دروازه با شوتی دقیق باز کند تا میهمان در آستانه پیروزی در نیمه اول قرار بگیرد. حملات لبنان برای جبران اما در همان دقایق باقی مانده جواب داد و ماهر در دومین دقیقه از وقت های اضافه در شلوغی محوطه جریمه با یک شوت تمام کننده گل تساوی را به ثمر رساند.

 

بازی در نیمه دوم بدون گل به پایان رسید تا تقابل دو تیم مثل دور رفت که صفر – صفر تمام شده بود، با نتیجه مساوی همراه باشد. با این نتیجه جایگاه دو تیم در جدول رده بندی تغییری نکرد تا هر دو در آستانه پایان یافتن رویای حضور در پلی آف قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها