کد خبر : 1808087 | 12 بهمن 1400 ساعت 17:55 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیام احساسی هافبک اروگوئه‌ای پس از جدایی از یووه

رودریگو بنتانکور، هافبک سابق یوونتوس، که به تاتنهام پیوست پیامی احساسی برای هواداران بیانکونری ارسال کرد.

پیام احساسی هافبک اروگوئه‌ای پس از جدایی از یووه

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 24 ساله با قرارداد دائمی 19 میلیون یورویی از یوونتوس به شمال لندن نقل مکان کرد. این قرارداد شامل پاداش تا 6 میلیون یورو است. بنتانکور در سال 2017 از بوکاجونیورز به یوونتوس پیوست و در 181 بازی با بیانکونری سه گل به ثمر رساند اما نهایتا روز گذشته راهی تاتنهام شد.

 

هافبک اروگوئه‌ای بعد از جدایی از یوونتوس در صفحات اجتماعی خود پیامی احساسی را برای هواداران این تیم منتشر کرد. او نوشت: "این باشگاه به من این شانس را داد که در جوانی به اروپا بیایم، خودم را در لیگ مهمی مانند ایتالیا آزمایش کنم و پیراهنی تاریخی و معتبر بپوشم. این یک افتخار بود و من برای همیشه از یوونتوس و تمام خانواده بیانکونری به خاطر این چهار سال و نیم شگفت انگیز سپاسگزار خواهم بود.

 

 

1687766

 

 

قبل از شروع ماجراجویی جدیدم در لیگ برتر، می‌خواهم بهترین‌ها را برای مربی و هم‌تیمی‌های شگفت‌انگیزم در فصل جاری آرزو کنم. می دانم که این تیم در هر بازی تلاش خود را انجام می‌دهد تا به اهدافش برسد. می خواهم از همه افراد حاضر در یوونتوس به خاطر حرفه‌ای بودن شان و این که باعث شدند من در این سالها احساس دلتنگی نکنم، تشکر کنم. از همه هواداران یوونتوس تشکر می‌کنم که با محبت فراوان از من در تورین استقبال کردند و همیشه از من حمایت کردند."

دیدگاه‌ها