کد خبر : 1808098 | 12 بهمن 1400 ساعت 19:45 | 36.3K بازدید | 7 دیدگاه

اینتر برای جذب پائولو دیبالا یک رقیب جدی پیدا کرد

بر اساس ادعای گاتزتا دلو اسپورت به جز اینتر باشگاه منچسترسیتی نیز به دنبال جذب پائولو دیبالا است.

اینتر برای جذب پائولو دیبالا یک رقیب جدی پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، قرار داد فعلی پائولو دیبالا با یوونتوس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که حالا توافق برای ماندگار شدن این ستاره آرژانتینی در تورین بسیار دور از تصور است.

 

پیش از این گزارش شده بود که باشگاه یوونتوس با پائولو دیبالا به توافق رسیده و این بازیکن بعد از تمدید قرارداد خود با بیانکونری سالیانه 10 میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد. اما اخیراً گفته شد که نظر یووه تغییر کرده و آنها دیگر حاضر به پرداخت این مبلغ به ستاره آرژانتینی نیستند.

 

 

1682993

 

 

از طرفی به نظر می‌رسد که تنش بین پائولو دیبالا و یوونتوس به اوج خود رسیده است. بعد از گلزنی در دیدار برابر اودینزه بود که دیبالا به جای خوشحالی سکوت کرد و در عوض به مدیران حاضر در سکوها خیره شد.

 

در همین راستا گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی که درباره پائولو دیبالا منتشر کرده مدعی شده که دو باشگاه اینتر و منچستر سیتی شرایط جذب پائولو دیبالا را بررسی می کنند. پیش از این مشخص شده بود که نراتزوری علاقه زیادی به جذب دیبالا دارد اما حالا سیتیزن ها نیز به مشتری جدی این ستاره آرژانتینی تبدیل شده اند. در این گزارش ادعا شده که اینتر و سیتی بسته پیشنهادی خود را آماده کرده اند و تمام تلاش‌شان را برای جذب آزاد دیبالا در تابستان انجام خواهند داد.

دیدگاه‌ها