کد خبر : 1809508 | 19 بهمن 1400 ساعت 10:06 | 16.1K بازدید | 8 دیدگاه

تغییر تاکتیک یووه در مذاکرات تمدید قرارداد با دیبالا

یوونتوس در تلاش است تا شرایط مذاکرات تمدید قرارداد با پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی، را به سود خود تغییر دهد.

تغییر تاکتیک یووه در مذاکرات تمدید قرارداد با دیبالا

به گزارش "ورزش سه"، دیبالا یکی از مهم‌ترین بازیکنان یوونتوس در سال‌های اخیر بوده و این موضوع در فصل جاری نیز به‌خوبی به‌نمایش درآمده و این بازیکن هر بار که به اندازه کافی آماده بوده عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشته است.

با این حال قرارداد فعلی او با یوونتوس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست اما این باشگاه دوست ندارد اجازه ترک تورین را به این مهاجم بدهد.

پیش از این گفته می‌شد که دو طرف برای تمدید قرارداد دیبالا به توافق رسیده‌اند اما مشکلات مصدومیت این بازیکن باعث شده که مدیران یوونتوس تصمیم خود را تغییر داده و پیشنهاد جدیدی به او ارائه کنند که با کاهش دستمزد همراه بود.

 

1682993

 

این موضوع باعث عصبانیت شدید دیبالا شد و ظاهرا او به مدیران یووه اعلام کرده بود که حاضر به امضای قرارداد جدیدی با این شرایط نیست و در فکر جدایی از این تیم به‌عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل بود.

حالا کالچومرکاتو خبر داده که یوونتوس در اواخر ماه جاری میلادی جلساتی را با نمایندگان دیبالا برگزار خواهد کرد. این جلسه احتمالا پس از اجلاس هیئت مدیره این باشگاه که بحث تمدید قرارداد او در آن به مشورت گذاشته شده، خواهد بود.

اما این سایت خبری مدعی شده که یووه با این‌که تصمیم گرفته تاکتیکش در مواجهه با این بازیکن آرژانتینی را تغییر دهد اما بعید به نظر می‌رسد که پیشنهاد آن‌ها در‌ زمینه دستمزد تغییر خاصی داشته باشد و همین موضوع باعث شده که بسیاری احتمال توافق آنها برای امضای این قرارداد را بسیار محدود و ناچیز بدانند.

دیدگاه‌ها