کد خبر : 1808103 | 12 بهمن 1400 ساعت 19:05 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

این بازی برای ایران و کره هم آسان نبود

پتروویچ: دلیل غیبت بشار را نمی‌گویم

سرمربی عراق پس از تساوی معتقد است این تیم هم‌چنان برای حضور در پلی‌آف شانس دارد.

پتروویچ: دلیل غیبت بشار را نمی‌گویم

به گزارش ورزش سه، تیم ملی عراق که پس از شکست مقابل تیم ملی ایران، امروز به مصاف لبنان رفته بود در‌ نهایت موفق به کسب سه امتیاز این بازی هم نشد و این دیدار با تساوی ۱-۱ به پایان رسید تا شانس این تیم برای راه یافتن به جام جهانی به حداقل برسید. زلیکو پتروویچ در نشست خبری پس از این بازی با اشاره به کیفیت پایین زمین چمن گفت: بازی امروز در این زمین بد، سخت بود اما رقیب به آن عادت کرده بود. بازی در خاک لبنان آسان نیست، حتی تیم‌های ایران و کره در رویارویی با لبنان در بیروت آسیب دیدند.

 

سرمربی عراق در واکنش به تغییرات زیاد در ترکیب این تیم در مسابقات مسابقات مقدماتی جام جهانی و حضور بیش از ۳۰ بازیکن در ترکیب عراق عنوان کرد: مسائلی وجود دارد که ما را مجبور به تغییر در ترکیب کرده که من نمی‌خواهم آنها را بگویم. آرزوی ما این بود که بعد از عرب کاپ، با تمام نفرات بتوانیم وارد مقدماتی جام جهانی شویم اما این اتفاق رخ نداد. ما چه در ایران و چه در لبنان به‌خاطر کرونا با مشکلاتی مواجه شدیم. علی الحمادی و زیدان اقبال هم‌چنان درگیر کرونا هستند. مشکل مهند علی این است که در دو ماه اخیر هیچ مسابقه‌ای را برای تیمش انجام نداده است.

 

او ادامه داد: روز گذشته پس از مشخص شدن نتایج تست‌ها، تغییرات زیادی در ترکیب داشتیم. دوست داشتیم در ابتدای بازی با دو مهاجم بازی کنیم اما یکی از آنها به کرونا مبتلا شد. هم‌چنین مجبور به تغییر در ترکیب مدافعان شدیم.

 

پتروویچ در خصوص عملکرد امروز عراق مقابل لبنان توضیح داد: ما به بازیکنان تاکید کردیم که باید حریف را از کناره‌ها کنترل کنند چون آن‌ها از این نقطه در سایر بازی‌ها به ما ضربه زدند اما اشتباهی رخ داد و بازیکنان به وظایف خود عمل نکردند تا در دقیقه‌ای حساس گل بخوریم.

 

سرمربی عراق در پایان گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و هیچ‌چیز تمام نشده است. منتظر نتایج بقیه تیم‌ها هستیم و بعد از آن مشخص می‌شود. ممکن است تا روز آخر بتوانیم به حضور در پلی‌آف امیدوار باشیم.

دیدگاه‌ها