کد خبر : 1808112 | 12 بهمن 1400 ساعت 19:19 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

یک اخراج بدموقع از صادق محرمی

مدافع راست تیم ملی با دریافت دومین کارت زرد خود در جدال با امارات، از سوی داور عمانی اخراج شد تا تیم ملی دقایق باقیمانده را 10 نفره به بازی ادامه دهد.

یک اخراج بدموقع از صادق محرمی 

به گزارش "ورزش سه"، صادق محرمی مدافع اسبق پرسپولیس که اکنون چند فصلی است در لیگ کرواسی و تیم دیناموزاگرب کار را دنبال می‌کند در شرایطی که جایگاه ثابتی در ترکیب تیم ملی به دست آورده، با یک اشتباه بزرگ دو کارت زرد در جدال با امارات دریافت کرد تا تیم ملی ادامه نیمه دوم را با یک یار کمتر برابر حریف به کار ادامه دهد. 

 

محرمی که در نیمه اول یک کارت زرد دریافت کرده بود تا به واسطه آن دو اخطاره شود و دیدار مقابل کره جنوبی را از دست دهد، در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز با خطای دوباره خود، الکاف را مجبور به نشان دادن کارت زرد دوم کرد تا کارت قرمز را پیش چشمان خود ببیند و زمین بازی را ترک کند. 

 

مدافع راست جوان تیم ملی که نگرانی بزرگی را بابت این اخراج و شرایط تیم ملی احساس می‌کرد، با حالی منقلب شده و در شرایطی که دیگر بازیکنان تیم ملی و خصوصا مهدی طارمی در حال دلداری به وی بودند، زمین را ترک کرد و راهی رختکن شد. 

 

بعد از این اخراج و 10 نفره شدن تیم ملی، دراگان اسکوچیچ تغییراتی در سیستم و نوع بازی تیم ملی داد و با اعلام اینکه ادامه بازی را با سیستم 1-4-4 دنبال خواهند کرد، بلافاصله حردانی را وارد زمین کرد تا در دفاع راست به کار گرفته شود.

دیدگاه‌ها