کد خبر : 1808115 | 12 بهمن 1400 ساعت 19:33 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

کره جنوبی، پانزدهمین مسافر جام جهانی (عکس)

شاگردان پائولو بنتو با پیروزی مقابل سوریه جواز حضور در جام جهانی را به دست آوردند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره جنوبی که در ورزشگاه شیخ راشد امارات مقابل سوریه قرار گرفته بود، موفق شد در دومین بازی متوالی خارج از خانه نیز به پیروزی برسد تا با حفظ اختلاف دو امتیازی نسبت به ایران، راهی جام جهانی شود.

 

تیم پائولو بنتو که در نیمه اول یک گل آفساید دریافت کرد، پس از آغاز نیمه دوم نمایشی هجومی ارائه داد و موفق شد خیلی زود دروازه سوریه را باز کند. در دقیقه 53 کیم جین سو موفق شد گل نخست را برای تیمش بزند و در دقیقه 71 کوون چانگ هوون گل دوم کره جنوبی را هم زد تا این تیم با شایستگی پیروز شود.

 

 

1687809

 

 

با این پیروزی کره جنوبی 20 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر اختلافش با امارات را به 11 امتیاز افزایش داد و حالا امارات حتی با پیروزی در مقابل ایران هم نمی‌تواند بالاتر از کره جنوبی قرار بگیرد تا به این ترتیب دومین نماینده آسیا در جام جهانی نیز مشخص شود.

 

این در حالی است که کره جنوبی حالا موقتا در صدر جدول هم حضور دارد اما ایران با کسب پیروزی مقابل امارات به جایگاه خود بازخواهد گشت تا به این ترتیب بازی بعدی این تیم که مقابل هم خواهد بود، جدال برای صدرنشینی به حساب بیاید.

 

کره جنوبی پانزدهمین تیمی است که صعود خود به جام جهانی را قطعی می‌کند و نکته جالب اینکه با صعود کره، تکلیف دو سهمیه گروه A روشن شده و امارات هم جدی ترین گزینه پلی آف محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها