کد خبر : 1808138 | 12 بهمن 1400 ساعت 20:32 | 18.1K بازدید | 10 دیدگاه

قلی‌زاده؛ فستیوالی که کامل نشد (عکس)

نمایش تکنیکی و خوب علی قلی‌زاده تنها یک گل کم داشت و شماره 17 ایران بیشترین حسرت را برای گل نزدن مقابل امارات دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که ایران در بیشتر دقایق نیمه نخست نتوانست خود را به صورت خطرناک به دروازه امارات نزدیک کند، این علی‌ قلی‌زاده بود که جدی‌ترین موقعیت ایران را به دست آورد و ریباند موقعیت او تبدیل به گل شد.

 

سانتر دقیق جهانبخش در دقیقه 44 روی سر قلی‌زاده فرود آمد و ضربه سر این بازیکن درحالی‌که علی خصیف هم مغلوب شده بود به تیرک عمودی دروازه امارات برخورد کرد و در برگشت طارمی فرصت طلب این توپ در محوطه شش قدم را درون دروازه جای داد.

 

 

 

 

 

حسرت خوردن لحظه‌ای علی‌قلی‌زاده درحالی که توپ طارمی به تور چسبیده بود حکایت از تشنگی این بازیکن برای گلزنی داشت. البته شماره 17 ایران به سرعت خود را به طارمی رساند تا با او جشن گل را برپا کند.

 

تلاش‌های این بازیکن برای باز کردن دروازه امارات در نیمه دوم و هنگام ده نفره شدن ایران هم ادامه داشت و او در دقایق پایانی دو موقعیت عالی به دست آورد. در دقیقه 90+2 او از زمین ایران توپ را گرفت و با یک دریبل زیدانی و استارتی تماشایی در آن دقیقه دو بازیکن امارات را محو کرد و درحالی که طارمی را روی دستش داشت تصمیم گرفت شوت بزند اما ساق‌های خسته‌اش او را همراهی نکردند تا این حرکت انفرادی بدون ثمر باشد.

 

 

 

 

این پایان کار نبود و یک دقیقه بعد طارمی در موقعیتی مناسب با پاس در عرض قلی‌زاده را صاحب توپ کرد اما ضربه اضافه به توپ کافی بود تا موقعیت مسلم گلزنی بازهم برای او از دست برود و در ادامه خطایش روی گلر امارات اعلام شد.

 

قلی‌زاده یکی از بهترین‌های ایران مقابل امارات بود و فستیوال حرکات تماشایی و دوندگی بی امانش تنها یک گل کم داشت. البته اگر او کار تیمی را پس از دریبل دو بازیکن در دستور کار قرار می‌داد شاید زیباترین گل این مرحله در منطقه آسیا رقم خورده بود. با این حال او عملکرد قابل قبولی داشت و علاوه بر تاثیر گذاری در حملات با هفت قطع توپ هافبک‌های فن مارویک را حسابی کلافه کرد.

 

 

دیدگاه‌ها