کد خبر : 1808142 | 12 بهمن 1400 ساعت 20:39 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

ژاپن شایسته کسب پیروزی بود؛

رنارد: از ابتدا می‌دانستیم کار عربستان دشوار است

هروه رنارد، سرمربی تیم ملی عربستان مدعی شد از دشواری های صعود تیمش در این گروه خبر داشته است.

رنارد: از ابتدا می‌دانستیم کار عربستان دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان امروز در هشتمین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در خانه ژاپن به مصاف این تیم رفته و با دو گل در مقابل حریف قدرتمند خود تن به شکست داد. البته همچنان تیم ملی عربستان با یک امتیاز برتری نسبت به حریف امروز خود در صدر جدول قرار دارد، اما برتری در این دیدار کار آنها برای صعود را آسان تر می ساخت. حالا هروه رنارد ضمن تمجید از شایستگی تیم ملی ژاپن مدعی شد رقابت برای صعود به جام جهانی تا روز آخر ادامع داد.

 

هروه رنارد گفت: "تیم ملی ژاپن شایسته کسب این پیروزی و سه امتیاز بود. البته باید تاکید کنم خروج عبدالله مالکی از زمین در ابتدای بازی به دلیل مصدومیت عملکرد تیم ملی عربستان را کاملا تحت تاثیر قرار داده و نقش مهمی در رقم خوردن این نتیجه ایفا کرد.

 

1687845

 

همچنین عملکرد تیم ملی عربستان تحت تاثیر غیبت سلمان الفرج، هافبک تیم ما قرار داشت، اما در کل به تیم ملی ژاپن تبریک می گویم و آنها لیاقت کسب سه امتیاز دیدار امروز را داشتند. قبل از شروع مسابقات مقدماتی به خوبی می دانستیم که رقابت بین این سه تیم فشرده و سخت خواهد بود و سناریوی آخرین دور مقدماتی بین این سه تیم حالا در دوره فعلی تکرار می شود.

 

البته ما همچنان در صدر  جدول گروه خود قرار داریم و دو بازی مهم برای تمامی تیم های این گروه باقی مانده است که در نهایت سرنوشت تیم های راه یافته به جام جهانی 2022 در قطر را مشخص می کند."

دیدگاه‌ها