کد خبر : 1808153 | 12 بهمن 1400 ساعت 21:16 | 47.7K بازدید | 5 دیدگاه

دو پیروزی دیگر می‌خواهیم؛

بنتو: امیدوارم مشکل تا بازی با ایران حل شود

پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی کره جنوبی از بازیکنان خود در دو مسابقه آخر هم پیروزی می خواهد.

بنتو: امیدوارم مشکل تا بازی با ایران حل شود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره جنوبی امروز با دو گل در امارات موفق به غلبه بر سوریه شده و بعد از گذشت هشت مسابقه موفق به نهایی کردن صعود خود به جام جهانی برای دهمین دوره متوالی شد. بدین ترتیب دیدار کره جنوبی مقابل ایران در ماه مارچ جنگ صدرنشینی در این گروه خواهد بود و پائولو بنتو، سرمربی این تیم ابراز امیدواری کرد هواداران کره جنوبی در این بازی بتوانند در استادیوم از این تیم حمایت کنند.

 

پائولو بنتو گفت: "این بهترین عملکرد تیم ملی کره جنوبی در مرحله نهایی رقابت های مقدماتی نبود و به دشواری می توان گفت که تمام طول 90 دقیقه بر جریان مسابقه مسلط بودیم، اما در کل این یک پیروزی عادلانه بود. در نیمه اول فرصت خیلی خطرناکی از سوی بازیکنان ما روی دروازه سوریه ایجاد نشد و ما با اشتباهات خود به حریف موقعیت گلزنی دادیم.

 

1687866

 

ما می توانیم از دو بازی باقی مانده در مرحله نهایی مقدماتی شش امتیاز دیگر کسب کنیم. من این دو دیدار را فرصتی برای کسب رتبه اول گروه و صدرنشینی می بینم. هدف تیم ملی کره جنوبی دستیابی به این نتیجه است، اما همچنین در این دو مسابقه موقعیتی برای بررسی شرایط بازیکنان فراهم خواهد شد.

 

هنوز کل روند پیشرفت تیم ملی کره جنوبی به پایان نرسیده، اما رسیدن به جام جهانی و کسب مجوز صعود احساس خوبی دارد. از همه مردم کره جنوبی نه فقط از هوادارانی که در این دو بازی متوالی کنار ما بودند، بابت حمایت در این مدت تشکر می کنم. حمایت هواداران بخش مهمی از موفقیت ما است، اما حیف که به دلیل شیوع سویه کرونای جدید شرایط برای حضور آنها سخت بود. من مشتاقانه منتظر حل این مسئله و حمایت تماشاگران در بازی برابر ایران هستم."

دیدگاه‌ها