کد خبر : 1808187 | 13 بهمن 1400 ساعت 08:40 | 31.2K بازدید | 26 دیدگاه

لیونل اسکالونی:

فقط جایگاه لیونل مسی تضمین شده است

لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین مدعی شد فقط جایگاه لیونل مسی در ترکیب اصلی تضمین شده است.

فقط جایگاه لیونل مسی تضمین شده است

به گزارش "ورزش سه"، روزهای درخشان آلبی سلسته زیر نظر لیونل اسکالونی ادامه دارد و آنها بامداد امروز و علی‌رغم غیبت لیونل مسی، با تک گل لائوتارو مارتینز موفق به کسب پیروزی در دیدار تشریفاتی مقدماتی جام جهانی مقابل کلمبیا شدند. لیونل اسکالونی در پایان این دیدار از روند خوب تیم ملی آرژانتین ابراز رضایت کرده و بازیکنان خود را به مبارزه بیشتر برای حضور در ترکیب ثابت دعوت کرد.

 

لیونل اسکالونی گفت: "فقط جایگاه یک بازیکن (لیونل مسی) در ترکیب تیم ملی آرژانتین تضمین شده و قطعی است و دیگر بازیکنان برای رسیدن به جمع 11 بازیکن اصلی باید تلاش کنند. سعی کردم در دیدار مقابل کلمبیا به چند بازیکن جدید در ترکیب تیم ملی بازی بدهم و آنها نیز از این فرصت استفاده کرده و خود را نشان دادند.

 

1687931

 

به همین دلیل است که همیشه به بازیکنان خود می گویم که هرگز نباید بابت قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم آرامش داشته باشند و باید به مبارزه ادامه دهند. البته ماموریت ما در خصوص رسیدن به جام جهانی 2022 نهایی شده، اما بازیکنان همچنان باید در زمین حاضر شده و با حریفان مبارزه کنند.

 

البته هنوز هم می توانیم پیشرفت کرده و بهتر از این ظاهر شویم، اما مهم‌ترین مسئله این است که باعث خوشحالی و رضایت مردم آرژانتین شده و کاری کردیم که آنها با تیم ملی احساس نزدیکی پیدا کنند. امیدواریم این رابطه دوستانه برای همیشه ادامه داشته باشد، زیرا وقتی شرایط اینگونه باشد، شکست دادن شما برای تیم های مقابل دشوارتر می شود."

دیدگاه‌ها