کد خبر : 1808191 | 13 بهمن 1400 ساعت 09:01 | 60.1K بازدید | 23 دیدگاه

احیای ستاره برزیلی؛ حسرت دوباره بارسلونا (عکس)

فیلیپ کوتینیو، هافبک خلاق تیم ملی برزیل به زیبایی موفق به باز کردن دروازه پاراگوئه شد.

به گزارش "ورزش سه"، روزهای شیرین تیم ملی برزیل زیر نظر تیته استمرار یافته و سلسائو بامداد امروز با نتیجه مقتدرانه 0-4 موفق به شکست پاراگوئه و تثبیت صدرنشینی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی شد. برزیل حتی یک بار هم در این مرحله مغلوب نشده و با قدرت و اختلاف چهار امتیازی نسبت به آرژانتین در صدر جدول قرار دارد.

 

اما گل دوم برزیل توسط فیلیپ کوتینیو، هافبک تکنیکی این تیم به ثمر رسید. این بازیکن بعد از دریافت توپ از مارکینیوش، با ضربه‌ای تماشایی و مهارنشدنی از فاصله‌ای قابل توجه، به زیبایی هر چه تمام‌تر موفق به باز کردن دروازه پاراگوئه شد. در ادامه برزیل دو بار دیگر نیز به گل رسیده و در نهایت به این برتری شیرین دست یافت.

 

اما به نظر می‌رسد فیلیپ کوتینیو دوباره احیا شده و می‌تواند در ماه‌های پیش رو به استون ویلا و تیم ملی برزیل کمک کند. این بازیکن گران‌قیمت در نیم فصل اول روزهای دشواری را در ترکیب بارسلونا سپری کرده و اغلب نیمکت نشین بود. اما چند هفته قبل استون ویلا به‌صورت قرضی فیلیپ کوتینیو را جذب کرد و این بازیکن خیلی زود و با درخشش در مقابل منچستریونایتد نشان داد قصد بازگشت به اوج را دارد. حالا این روند در رده ملی نیز ادامه یافته تا ژاوی و بارسلونا بیشتر از قبل در مورد این بازیکن حسرت بخورند.

 

1687934

 

1687936

 

1687937

دیدگاه‌ها