کد خبر : 1808203 | 13 بهمن 1400 ساعت 10:17 | 17.9K بازدید | 15 دیدگاه

پر التهاب در دقایق پایانی؛ 7 مدافع تیزهوش (عکس)

اخراج صادق محرمی در بازی با امارات کار را برای تیم ملی در نیمه دوم به خصوص در دقایق پایانی سخت کرد به این‌خاطر که موجب شد تیم ملی برای حفظ نتیجه، بیشتر در زمین خودی بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، اماراتی ها وقتی دیدند نفوذ از کناره ها و عمق و نزدیک شدن به دروازه ایران برای رسیدن به گل سخت است روی به ارسال های مستقیم آوردند. چه از کناره ها و چه از میانه میدان؛ این در دقایق پایانی بازی نمود بیشتری داشت که اسکوچیچ با اضافه کردن سیاوش یزدانی به خط دفاعی تلاش کرد این حربه را کمرنگ تر کند. 

 

10 نفره شدن تیم ملی در بازی با امارات اتفاق بدی نبود. از همه مهمتر موجب دست یابی به یک تجربه جدید شد. اکنون تیم ملی یک نیمه بازی در شرایط 10 نفره را تجربه کرده است و متوجه شده که بازی در چنین شرایطی حتی برابر تیم امارات چقدر سخت است. حریفی که نه گزینه اول صعود به جام جهانی است و نه گزینه دوم و در بهترین شرایط شانس صعود به مرحله پلی آف را پیدا می کند. این بازی یک درس خوب هم برای صادق محرمی بود و هم دیگر بازیکنان تیم ملی. آنها به خوبی متوجه شدند در صورت دریافت کارت زرد اول باید با هوشیاری بیشتری به بازی ادامه دهند. 

 

 

اسکوچیچ هم از اتفاقی که در نیمه دوم برای تیم ملی رخ داد ابراز خوشحالی کردند. تیم ملی در این بازی توان خود را در دفاع، زمانی که 10نفره شد نشان داد. اما دروازه بسته تیم ملی حاصل تلاش همه بازیکنان در فاز دفاعی بود. در ارسال ها، چشم ها همه به توپ بود. از امیر عابدزاده گرفته تا دو مدافع میانی و مدافعان کناری. هم چنین دو هافبک دفاعی تیم ملی؛ احمد نورالهی و وحید امیری. زمانی که تلاش مثلث تهاجمی برای جلوگیری از سانتر روی دروازه ایران جواب نمی داد تیم دفاعی 7 نفره ایران (دروازه بان – 4 مدافع و 2 هافبک دفاعی)  همانند عقاب توپ را دنبال می کردند و به وقت مناسب، وارد فضایی که توپ در آن در جریان بود می شدند و دفع توپ می کردند. 

دقایق پایانی بازی تیم ملی در برابر امارات پر التهاب دنبال شد اما نمایش خونسردانه مردان دفاعی تیم ملی موجب شد که امارات با وجود در اختیار داشتن توپ و پاس های متعدد بین هم؛ راهی به دروازه ایران پیدا نکند. 

دیدگاه‌ها