کد خبر : 1808219 | 13 بهمن 1400 ساعت 10:55 | 42.9K بازدید | 26 دیدگاه

پیام توخل به مدیران چلسی: مدافع رئال را می‌خواهم!

توماس توخل، سرمربی چلسی، از مدیران این تیم خواسته که ادر میلیتائو را در تابستان سال آینده به‌خدمت بگیرند.

پیام توخل به مدیران چلسی: مدافع رئال را می‌خواهم!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش میلیتائو در ترکیب رئال مادرید و تیم ملی برزیل از چشمان باشگاه‌های بزرگ اروپایی دور نمانده است.

چلسی یکی از باشگاه‌هایی است که درخشش این بازیکن را به دقت زیر نظر دارد و از مدت‌ها قبل در حال بررسی شرایط جذب این بازیکن است.

آنها پیش از این در سال 2019 نیز یکی از باشگاه‌هایی بودند که درخواست خرید این بازیکن از پورتو را داشتند اما او در نهایت با 50 میلیون یورو به رئال مادرید ملحق شد.

حالا روزنامه آ.اس مدعی شده که توخل از مدیران این باشگاه انگلیسی خواسته تا شرایط حضور این مدافع برزیلی در تیمش را در تابستان پیش رو فراهم کنند.

 

1678092

 

با این حال انجام این کار بسیار دشوار به نظر می‌رسد. میلیتائو یکی از پایین‌ترین دستمزدها را در بین بازیکنان ترکیب ثابت رئال دریافت می‌کند (سه میلیون یورو) و همین باعث شده که مدیران این باشگاه تصمیمی برای از دست دادن او نداشته باشند و در عین حال تا سال 2025 نیز با رئال قرارداد دارد.

با این حال گفته می‌شود که مدیران چلسی قصد دارند در پایان فصل تماسی با رئال داشته باشند و حداقل به مربی خود نشان دهند که قصد دارند درخواست‌های او را برآورده کنند.

چلسی به‌صورت جدی به خرید چند بازیکن درخشان در خط دفاعی نیاز دارد. بسیاری از بازیکنان حاضر در ترکیب فعلی توخل تا پایان فصل بیشتر قرارداد ندارند و صحبتی از تمدید قرارداد آنها نیز نیست.

انتظار می‌رود که آندریاس کریستنسن، سزار آسپیلیکوئتا و آنتونیو رودیگر جز بازیکنانی هستند که انتظار می‌رود به‌زودی و با پایان یافتن قراردادهایشان از این تیم جدا شوند.

 

دیدگاه‌ها