کد خبر : 1808221 | 13 بهمن 1400 ساعت 11:03 | 34.4K بازدید | 47 دیدگاه

سیاوش و کنعانی، همکاری کوتاه بعد از جنجال مجازی

سیاوش یزدانی و حسین کنعانی که طی ماه‌های گذشته در صدر اخبار فضای مجازی بودند، روز گذشته برای دقایقی در کنار هم و در خط دفاعی تیم ملی به میدان رفتند.

سیاوش و کنعانی، همکاری کوتاه بعد از جنجال مجازی

به گزارش "ورزش سه"، انتشار یک فایل صوتی و اخبار پیرامون مشمول خدمت سربازی بودن، باعث شده بود که حسین کنعانی‌زادگان و سیاوش یزدانی دو مدافع مطرح فوتبال ایران برای چند هفته در صدر اخبار حاشیه‌ای فوتبال ایران قرار گرفته و گمانه زنی‌های زیادی درباره آن‌ها به گوش برسد.

 

حسین کنعانی که این چند وقت ترجیح داده در برابر تمامی هجمه‌ها سکوت کرده و نسبت به این مسائل واکنشی نداشته باشد، در دو دیدار برابر عراق و امارات باز هم انتخاب نخست دراگان اسکوچیچ در خط دفاعی تیم ملی بود. پس از محرومیت زوج همیشگی او یعنی شجاع، انتظار می‌رفت که در بازی با امارات، یزدانی زوج او در خط دفاعی تیم ملی باشد.

 

 

با اعلام ترکیب تیم ملی، این اتفاق رخ نداد و نورافکن در کنار کنعانی‌زادگان در قلب خط دفاعی تیم ملی جای گرفت. با تمام این مسائل و پس از اخراج صادق محرمی، اسکوچیچ در دقایق پایانی بازی دست به انجام تغییراتی در ترکیب تیمش زد و یزدانی را به جای میلاد محمدی روانه میدان کرد.

 

مدافع استقلال که فصل خوبی را سپری کرده، در 7 دقیقه پایانی فرصت قرارگیری در ترکیب ایران و تجربه نخستین بازی ملی خود را به‌دست آورد و بالاخره به طلسم نیمکت و سکونشینی‌هایش پایان داد تا تجربه حضور در یک بازی ملی را نیز به کارنامه‌اش اضافه کند.

 

 

او در واپسین دقایق بازی و در لحظاتی که امارات برای زدن گل تساوی سخت در تلاش بود، در کنار حسین کنعانی یک همکاری کوتاه و چند دقیقه‌ای داشتند و موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیم ملی شدند تا دو بازیکنی که چند هفته پر خبر و حاشیه‌ای را پشت سر گذاشته بودند، در کنار هم برای تیم ملی ایران به میدان بروند.

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها