کد خبر : 1808230 | 13 بهمن 1400 ساعت 11:33 | 19.1K بازدید | 13 دیدگاه

برانکو: بیش از حد استرالیا را دست بالا گرفتیم

برانکو ایوانکوویچ می‌گوید در نیمه اول نوعی ترس در بازیکنانش نسبت به استرالیا وجود داشته است.

برانکو: بیش از حد استرالیا را دست بالا گرفتیم

به گزارش ورزش سه، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از بازی تیم ملی عمان و استرالیا که با تساوی ۲-۲ به پایان رسید اظهار کرد: در ابتدا می‌خواهم به بازیکنانم برای عملکردشان در این بازی سخت مقابل استرالیا تبریک بگویم. عالی بازی کردند و از جان و دل مایه گذاشتند و برای خودشان و خانواده‌هایشان و به خصوص مردم عمان بازی ‌کردند؛ قدرت خودشان را برای بازی مقابل تیم‌های ملی بزرگ نشان دادند و من کاملا از چیزی که از خودشان به‌نمایش گذاشتند راضی هستم.

 

او ادامه داد: بازی آسانی برای‌مان نبود و همه از قدرت و توانایی تیم ملی استرالیا با خبر هستند و از امکانات خوب و وسیع و بازیکنان بین‌المللی و لژیونر‌هایشان مطلعند. 

 

سرمربی عمان با اشاره به غیبت تعدادی از بازیکنانش در بازی مقابل استرالیا گفت: غایبین بسیاری به‌خاطر ابتلا به ویروس کرونا و مصدومیت‌های دیگر داشتیم و از حضور بازیکنانی مثل حارب هم محروم بودیم چون در بازی گذشته مصدوم شد. بازیکنان‌مان در‌حالی وارد بازی شدند که بیش از حد تیم استرالیا را دست بالا گرفته بودند؛ بین دو نیمه با آنها صحبت ‌کردیم و آموزش‌هایی به آن‌ها دادیم که تغییرات را انجام دادند.

 

برانکو در پایان عنوان کرد: مرحله اصلی آماده‌سازی بازیکن باشگاه است و در برهه‌های گذشته ما به‌خاطر شرایطی که در کل جهان وجود داشت اردوهای خوبی نداشتیم و بازیکنان در باشگاه‌هایشان به آمادگی کامل نرسیده بودند. از آقای شیخ سالم الوهیبی و مجلس و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عمان تشکر می‌کنم که توانستند هر آنچه نیاز هست را برای تیم ملی فراهم کنند.

دیدگاه‌ها