کد خبر : 1808233 | 13 بهمن 1400 ساعت 11:40 | 9.9K بازدید | 5 دیدگاه

عذرخواهی کاپیتان چین؛ شرمنده شدیم

وو شی، کاپیتان چین اعتراف کرد شکست مقابل ویتنام تاسف‌بار بوده و او از این بابت شرمنده مردم این کشور است.

عذرخواهی کاپیتان چین؛ شرمنده شدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی چین دیروز و در مسابقه‌ای غیرمنتظره سه بار دروازه خود را مقابل ویتنام باز شده دید و تک گل دقایق پایانی این تیم نیز مانع این شکست عجیب نشد. حالا وو شی، کاپیتان تیم ملی پس از شکست مقابل ویتنام در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2022 در اولین روز سال نو، از هواداران چینی عذرخواهی کرد.

 

وو شی گفت: "ما نتوانستیم جریان بازی را کنترل کنیم و خیلی زود گل خوردیم که این اتفاق منجر به اختلال در سازماندهی بازی تیم شد. در ادامه و در نیمه دوم بیشتر تلاش کردیم و به خصوص بازیکنان خط هافبک خیلی هماهنگ تر بازی کردند، اما این تغییرات نیز نتیجه ای نداشت. فقط می توانم بگویم که این یک نتیجه واقعا تاسف‌بار است و بابت این شکست عذرخواهی می‌کنم."

 

1687982

 

رتبه چین در رده بندی فیفا قبل از این مسابقه خیلی بالاتر از ویتنام بود و کمتر کسی انتظار رقم خوردن چنین نتیجه‌ای را داشت. تیم ملی چین در رده 74 جهان قرار داشته و در مقایسه با ویتنام در رتبه 98 شرایط بهتری دارد. هم‌چنین چین که در تمام هفت تقابل قبلی پیروز شده، 23 گل زده و تنها پنج گل دریافت کرده بود، اما حالا آن‌ها با نتیجه 1-3 مغلوب ویتنام شدند.

 

چین با بیش از 1.4 میلیارد نفر پرجمعیت‌ترین کشور جهان بوده، اما تنها یک‌ بار در جام جهانی حضور داشته است که به سال 2002 و میزبانی مشترک ژاپن و کره جنوبی باز می‌گردد. پس از شکست مقابل ویتنام، آن‌ها هم‌چنان با پنج امتیاز در رده پنجم گروه دوم باقی مانده و دیگر شانسی برای رزرو بلیت جام جهانی و سفر به قطر در سال جاری ندارند.

دیدگاه‌ها