کد خبر : 1808236 | 13 بهمن 1400 ساعت 11:52 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

قرنطینه شاگردان بنتو پس از بازگشت به کره

اعضای تیم ملی کره جنوبی پس از بازگشت به کشورشان وارد قرنطینه خواهند شد.

قرنطینه شاگردان بنتو پس از بازگشت به کره

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال کره اعلام کرده که تیم ملی این کشور پس از صعود قطعی به جام جهانی 2022 قطر عصر امروز به این کشور بازخواهد گشت. 


تیم ملی کره جنوبی تحت هدایت پائولو بنتو موفق شد با دو گل برابر سوریه به پیروزی برسد و صعودش به رقابت‌های جام جهانی 2022 را قطعی کند. 


کره با کسب این پیروزی و با 6 برد، دو تساوی و بدون شکست موفق شد پس از ایران با هفت پیروزی و یک تساوی در جایگاه دوم گروهش قرار بگیرد و صعودش به جام جهانی قطعی شود. 


امارات رده سومی روز گذشته یا یک گل برابر ایران شکست خورد تا 9 امتیازی بماند و دیگر نتواند در صورت پیروزی در دیدارهای باقی‌مانده نیز به کره برسد. 


پانزده نفر از بازیکنان حاضر در لیگ کره در مسیر بازگشت به کشورشان هستند. این در حالی است که هونگ چول، مدافع این تیم، به کرونا مبتلا شده و به همین دلیل در امارات مانده است. 


در بیانیه فدراسیون این کشور آمده:« هانگ چول باید بر اساس قوانین و پروتکل‌های کشور امارات 10 روز در قرنطینه باشد و پس از آن در صورت منفی شدن تست می‌تواند قرنطینه را ترک کرده و به کشور کره جنوبی برگردد.»


گفته می‌شود موارد ابتلای دیگری هم در اردوی این تیم وجود دارد و آنها هم به همان شکل قرنطینه خواهند شد یا برای مدتی مشخص پس از بازگشت به کره در مجموعه تمرینی تیم ملی حضور خواهند و پس از آن با منفی شدن تست‌هایشان می‌توانند به باشگاه‌های خود ملحق شوند. 


مدت زمان قرنطینه این بازیکنان در کره هفت روز است و اگر تست همگی در روز پنجم منفی شود، می‌توانند اردو را ترک کرده و در مدت زمان باقی‌مانده به‌صورت انفرادی در قرنطینه قرار بگیرند. 
مایکل کیم و تائووک چوی تنها مربیانی از کادر فنی تیم ملی کره هستند که به کره برگشتند. بنتو و سایر اعضای پرتغالی کادر فنی به کشورشان رفته و پیش از آغاز لیگ این کشور در تاریخ 19 فوریه بازمی‌گردند.

دیدگاه‌ها