کد خبر : 1808324 | 13 بهمن 1400 ساعت 19:25 | 18.2K بازدید | 6 دیدگاه

قلب، پرچم و تکرار کلمه شکر؛

بچه‌های تیم ملی چگونه جشن گرفتند؟ (عکس)

بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران در صفحات شخصی خود در اینستاگرام به پیروزی شب گذشته واکنش نشان دادند.

به گزارش "ورزش سه" شب گذشته ملی‌پوشان فوتبال ایران با ارائه یک نمایش جذاب و تهاجمی در شرایطی که حدود یک نیمه با 10 بازیکن در مقابل امارات حضور داشتند، موفق شدند با برتری یک گله در ورزشگاه آزادی از زمین خارج شوند تا روند فوق‌العاده نتیجه‌گیری تیم ملی ادامه‌دار باشد و شاگردان اسکوچیچ به صدرنشینی خود در گروه اول رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر ادامه دهند.

 

پیروزی شب گذشته در شرایطی به دست آمد که هفته گذشته با برد مقابل عراق، صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2022 قطعی شده بود اما شاگردان اسکوچیچ به دنبال صعودی مقتدرانه و در تلاش برای حفظ روند شکست‌ناپذیری خود هستند که شب گذشته این اتفاق محقق شد و روند شکست‌ناپذیری ملی‌پوشان ادامه‌دار بود.

 

بعد از دمیده شدن سوت پایان مسابقه، ملی‌پوشان و اعضای کادرفنی در صفحات اینستاگرامی خود واکنش‌هایی به برد به دست آمده در مسابقه دیشب مقابل امارات داشتند که در ادامه این واکنش‌ها را می‌بینید:

 

1688101

 

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی با انتشار استوری و با نوشتن جمله «لحظاتی که دو سال منتظرش بودیم» به پیروزی دیشب واکنش نشان داد.

 

1688102

 

هم‌چنین اسکوچیچ در پستی اینستاگرامی تصویری از خود در کنار دستیارانش را با ژست پیروزی بعد از بازی مقابل امارات منتشر کرد.

 

1688111

 

ماریو تات دستیار اسکوچیچ با انتشار تصویری از خود در کنار سرمربی تیم ملی در شادی بعد از گل مهدی طارمی، به پیروزی دیشب واکنش داشت.

 

1688109

 

وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال ایران با قرار دادن پست اسکوچیچ در استوری صفحه شخصی واکنش خود نسبت به برد مقابل امارات را نشان داد.

 

1688108

 

مهدی طارمی گلزن تیم ملی در مسابقه دیشب، با نوشتن جمله «خدایا شکرت» و بازنشر چند فریم از مسابقه دیشب شادی خود از برد در مقابل امارات را نشان داد.

 

1688107

 

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی واکنشی مشابه مهدی طارمی به پیروزی شب گذشته مقابل امارات داشت.

 

1688112

 

سعید عزت‌اللهی هافبک دفاعی تیم ملی که شب گذشته با دریافت کارت زرد، مسابقه بعدی تیم ملی را برابر کره جنوبی از دست داد، واکنشی متفاوت از همبازیان خود داشت و در صفحه اینستاگرامی‌اش با انتشار تصویری از رویارویی با امارات نوشت: سختی به معنی غیرممکن نیست، پس بسپار به اون بالایی.

 

1688103

 

سامان قدوس هافبک خلاق تیم ملی و باشگاه برنتفورد در استوری صفحه شخصی خود با انتشار تصویری از لحظه شادی بعد از گل و گذاشتن قلب، پرچم ایران و نماد یوزپلنگ شادی خود را از پیروزی شب گذشته بروز داد.

 

1688105

 

شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم ملی که شب گذشته محروم بود و در ترکیب مقابل امارات حضور نداشت، بعد از برد تیم ملی  در صفحه شخصی‌اش پستی با پیراهن تیم ملی گذاشت و نوشت: «هیچوقت در مسیر رویاهاتون تسلیم نشین.»

 

1688104

 

حسین کنعانی‌زادگان مدافع باتجربه تیم ملی که شب گذشته نمایش خوبی مقابل امارات از خود نشان داد، بعد از برتری با تبریک این پیروزی به مردم ایران در صفحه شخصی‌اش نوشت: «هیچ چیز ارزشمندی آسان به دست نمی‌آید، تنها راه رسیدن به نتایج خوب و ماندگار، کار و تلاش مستمر است. تبریک به تمام مردمان ایران.»

 

1688106

 

احمد نوراللهی با انتشار تصویر خود در کنار دراگان اسکوچیچ، حسین کنعانی‌زادگان، کاوه رضایی و صابر حردانی بعد از پیروزی مقابل امارات و قرار دادن قلب و پرچم ایران روی عکس به برد دیشب واکنش نشان داد.

 

1688110

 

 حردانی مدافع ملی‌پوش و پر سر و صدا در بازار نقل و انتقالات زمستانی که دیشب به عنوان یار تعویضی به ترکیب تیم ملی اضافه شد، با بازنشر تصویر گرفته شده توسط نعیم احمدی عکاس ورزشی، عبارت «شکر» را در استوری اینستاگرامش قرار داد و این‌گونه برد تیم ملی واکنش داشت.

دیدگاه‌ها