کد خبر : 1808338 | 13 بهمن 1400 ساعت 20:26 | 57.7K بازدید | 4 دیدگاه

بهت و حیرت؛ واکنش جالب به گل زیبای کاوانی(عکس)

ادینسون کاوانی، ستاره تیم ملی اروگوئه بامداد امروز گل زیبایی را مقابل ونزوئلا به ثمر رساند.

 به گزارش "ورزش سه"، اروگوئه در بازی های ابتدایی خود در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده بود و این موضوع باعث شد که اسکار تابارز بعد از سال‌ها حضور روی نیمکت این تیم برکنار شود.

 

اروگوئه بامداد امروز در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی مقابل ونزوئلا قرار گرفت و در این دیدار محکوم به پیروزی بود. مسابقه ای که نهایتاً با عملکرد درخشان شاگردان دیه‌گو آلونسو و پیروزی 4-1 آنها همراه شده تا اروگوئه در رده چهارم جدول قرار بگیرد و بیش از قبل به صعود به جام جهانی امیدوار شود.

 

یکی از ستاره های تیم ملی اروگوئه در بازی برابر ونزوئلا کسی نبود جز ادینسون کاوانی که در 34 سالگی نیز در فرم خوبی به سر می برد و نشان داده که می تواند تفاوت ها را رقم بزند.

 

 

1688121

 

1688120

بعد از یک کش و قوس توپ در مقابل دروازه تقریباً خالی ونزوئلا به ادینسون کاوانی رسید و این بازیکن در حالی که می‌توانست به شکلی راحت گلزنی کند، ترجیح داد با ضربه برگردانی فوق العاده زیبا گل سوم تیمش را به ثبت برساند.

 

کاوانی بامداد امروز در وقت های اضافه نیمه اول دیدار برابر ونزوئلا گل سوم اروگوئه را به شکلی فوق العاده زیبا به ثمر رساند. کاوانی با یک ضربه برگردان فوق العاده زیبا دروازه ونزوئلا را باز کرد. این در حالی است که تصاویر جالبی از این گل ستاره تیم ملی اروگوئه به ثبت رسیده که در آن بهت فارینز، دروازه‌بان ونزوئلا، از این حرکت کاوانی جلب توجه می کند.

 

نکته جالب در رابطه با گل کاوانی این بود که او می‌توانست به شکلی کاملاً راحت و با یک ضربه سر دروازه خالی ونزوئلا را باز کند اما این بازیکن که پیش از این هم گل زیبا از او کم ندیدیم ترجیح داد که با یک ضربه برگردان دیدنی گلزنی کند و تیمش را 3-0 پیش بیندازد.

دیدگاه‌ها