کد خبر : 1808488 | 14 بهمن 1400 ساعت 16:39 | 59.1K بازدید | 21 دیدگاه

فراخوان منچستر، پیراهن‌های گرین‌وود را پس بیاورید

مشکلات برای میسون گرین‌وود تنها 48 ساعت بعد از انتشار اخبار جنجالی در مورد این بازیکن تمامی ندارد.

فراخوان منچستر، پیراهن‌های گرین‌وود را پس بیاورید

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد که در پی اتهامات وارده به میسون گرین‌وود مهاجم انگلیسی خود در زمینه تجاوز و تهدید به قتل نامزد 18 ساله، فروش پیراهن با نام این بازیکن و اقلام مربوط به او را در فروشگاه‌ها و سایت فروش اینترنتی خود متوقف کرده بود، فراخوانی جدید به هوادارانش داد.

 

 

1687351

 

 

بر اساس گزارش نشریه «دیلی‌ میل» انگلیس؛ باشگاه منچستریونایتد اعلام کرده آن دسته از هواداران این تیم که پیراهن گرین‌وود را پیش از این خریداری کرده‌اند، می‌توانند آن را با مراجعه به فروشگاه‌های این باشگاه با پیراهنی که نام بازیکنی دیگر پشت آن درج شده، تعویض کنند.  

مهاجم انگلیسی شیاطین سرخ سه روز در بازداشت بود و پلیس منچستر روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این مهاجم 20 ساله را با قرار وثیقه آزاد کرده اما تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 

 

1687287

 

 

اکثر هم‌تیمی‌های گرین‌وود از جمله کریستیانو رونالدو، جسی لینگارد، دیوید دخیا، پل پوگبا، ادینسون کاوانی و اسکات مک‌تامینی پس از بازداشت شدن این بازیکن، او را در شبکه‌های مجازی آنفالو کرده‌اند.

شرکت تولید پوشاک و لوازم ورزشی نایکی هم که اسپانسر گرین‌وود است، همکاری‌اش با این بازیکن را به حالت تعلیق درآورده است. میسون گرین‌وود این فصل در 24 بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و آمار 6 گل زده و دو پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

 

دیدگاه‌ها