کد خبر : 1808533 | 14 بهمن 1400 ساعت 22:12 | 32.2K بازدید | 9 دیدگاه

شکایت باشگاه نفت مسجد سلیمان از محمد بلبلی

باشگاه نفت مسجد سلیمان قصد دارد از محمد بلبلی به دلیل فسخ یک‌طرفه قرارداد شکایت کند.

شکایت باشگاه نفت مسجد سلیمان از محمد بلبلی 

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش باشگاه تراکتور با انتشار عکسی از خرید محمد بلبلی بازیکن سابق استقلال و نیم فصل اول نفت مسجد سلیمان خبر داد؛ خریدی که مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان معقتدند به‌صورت غیرقانونی انجام شده و به همین دلیل شکایت خود را بابت این موضوع به سازمان لیگ ارسال کرده‌اند.


سروش صالح‌پور سرپرست تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در گفت‌وگویی با "ورزش سه" در رابطه با این موضوع این‌طور به خبرنگار ما توضیح داده است:« محمد بلبلی یک‌بار متعهد شده بود که دیگر در باشگاه درگیری ایجاد نکند و غیبت نکند. از یکم بهمن ماه پولش آماده بوده ولی از همین تاریخ تا دیروز در تمرینات حاضر نشده بود.»


او در واکنش به فسخ قراداد بلبلی ادامه داد:« ایشان یک‌طرفه فسخ کرده است. البته اگر تا سیزدهم در تمرینات حاضر می‌شد، می‌توانست فسخ کند ولی از یکم بهمن دیگر جواب تماس‌های ما را نداد. در قراردادش بندی هست که اگر در تمرینات یا بازی‌ها نباشد، قراردادش کسر خواهد شد.»


بخش پایانی حرف‌های سرپرست تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هم این‌طور مطرح شد:« دیروز طی نامه‌ای به سازمان لیگ این موضوع را اعلام کردیم که آقای بلبلی جواب تماس‌های ما را نمی‌دهد. همین حالا هم پولشان آماده واریز است. فکر می‌کردیم سیزدهم به تمرین می‌آید ولی به تبریز رفت و امروز خبر قراردادش آمد.»

دیدگاه‌ها