کد خبر : 1808556 | 15 بهمن 1400 ساعت 09:23 | 19.6K بازدید | 41 دیدگاه

آنچلوتی: امیدوارم این شکست ما را قوی‌تر کند

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از شکست تیمش برابر اتلتیک بیلبائو در جام حذفی اسپانیا ابراز ناراحتی کرد.

آنچلوتی: امیدوارم این شکست ما را قوی‌تر کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا در ورزشگاه سن مامس به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد.

این در حالی بود که بازی تا دقایق پایانی بدون گل دنبال می‌شد و همه در حال آماده شدن برای دو وقت اضافه بودند که تیم میزبان موفق شد در دقیقه 89 دروازه حریف را باز کرده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

آنچلوتی پس از بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره حس خودش و بازیکنانش به نتیجه به دست آمده اظهار داشت:« ما بسیار ناراحت هستیم چون دوست داریم در تمامی رقابت‌ها قهرمان شویم. فکر نمی‌کنم این موضوع عواقب خاصی داشته باشد اما امیدوارم که این باخت باعث شد ما قوی‌تر از گذشته شویم.»

 

1685187

 

این مربی ایتالیایی درباره عدم استفاده از بیل، هازارد و یوویچ گفت:« کروس و وینیسیوس به دلیل خستگی بیرون آمدند. من به فکر تعویض برای وقت اضافه بودم که فرصت نشد. تنبیه بیل، هازارد و یوویچ؟ من حرفی در این باره ندارم. هیچ بازیکنی تنبیه نشده است. سبایوس و وایخو و دیگران هم بازی نکردند. آنها با دیگر بازیکنانی که بازی نکردند در یک سطح هستند. ما باید منصف باشیم.»

او درباره برنامه رئال برای این بازی اضافه کرد:« ما بازیکنان زیادی با کیفیت کریم نداریم. برنامه را تغییر نداده‌ایم. سعی کردم از دفاع بازیسازی کنیم اما نتوانستیم. فشار اتلتیک تا دقیقه 70 زیاد بود. فکر می‌کردم در وقت اضافه برتری پیدا کنیم اما آنها در دقیقه آخر گل زدند. ما باید از آلابا و کاسمیرو بیشتر استفاده می‌کردیم. بازی به شکلی که ما می‌خواستیم پیش نرفت.»

آنچلوتی درباره عملکرد نه چندان خوب بازیکنانش در این دیدار گفت:« این بدترین بازی فصل ما نبود. این دیدار تا آخر تقریبا پایاپای پیش رفت. من از نحوه پیشروی این بازی کاملا شگفت‌زده شدم.»

دیدگاه‌ها