کد خبر : 1808591 | 15 بهمن 1400 ساعت 12:35 | 13.9K بازدید | 8 دیدگاه

ناامیدی مهاجم صربستانی از حضور در ترکیب رئال

لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی، از زمان پیوستن به رئال مادرید نتوانسته شرایط خوبی را در این تیم تجربه کند.

ناامیدی مهاجم صربستانی از حضور در ترکیب رئال

به گزارش "ورزش سه"، بازی شب گذشته در سن مامس یک ناامیدی دیگر برای یوویچ بود که در غیاب کریم بنزما هم نتوانست در ترکیب اصلی رئال حضور پیدا کند.

او از روی نیمکت شاهد این بود که چطور چند هافبک سعی داشتند در پست او به میدان بروند. اول آسنسیو، سپس رودریگو و پس از آن نیز ایسکو که در خط حمله به کار گرفته شدند.

او حتی برای گرم کردن نیز از روی نیمکت بلند نشد و این در حالی بود که او و اطرافیانش باور داشتند که پس از مصدومیت بنزما فرصت به او خواهد رسید که در ترکیب اصلی این تیم به میدان برود.

حالا مشخص نیست که آیا او برابر گرانادا در لالیگا نیز به میدان خواهد رفت یا خیر اما این احتمال هم وجود دارد که بنزما برای حضور در این بازی و بازگشت به میادین آماده شود.

 

1670965

 

یوویچ تصمیم گرفت پیشنهاداتش را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی رد کند چون حس می‌کرد که فرصتی برای نشان دادن توانایی‌هایش در ترکیب این تیم پیدا خواهد کرد.  

این حس پس از بازی برابر رئال سوسیه‌داد ایجاد شد که او موفق شد در آن گلزنی کرده و پاس گلی را نیز برای وینیسیوس ارسال کند.

همین باعث شد که او تصمیم بگیرد از رئال مادرید جدا نشود و این در حالی است که او در روزهای پایانی حتی پیشنهادی از باشگاهی بزرگ و شناخته شده داشت اما حاضر به بررسی این پیشنهاد هم نشد. اورتون هم باشگاهی بود که در روز آخر به او پیشنهادی داد که باز هم رد شد.

بازی شب گذشته در سن مامس مانند  لیوانی آب سرد بر پیکره یوویچ بود که پس از مکالماتی که در تابستان با کارلو آنچلوتی داشت فکر می‌کرد که این مربی ایتالیایی روی او حساب می‌کند و برای شروع این فصل هیجان زیادی داشت.

اما به نظر می‌رسد که در حال حاضر شرایط برای این بازیکن به صورت کلی تغییر کرده و او کم کم باور می‌کند که به پایان راهش در رئال مادرید رسیده است.

دیدگاه‌ها