کد خبر : 1808693 | 15 بهمن 1400 ساعت 19:11 | 8K بازدید | 1 دیدگاه

توخل: هیچ صحبتی با دمبله انجام ندادم

توماس توخل، سرمربی چلسی، می‌گوید صحبتی با عثمان دمبله نداشته و از عملکرد این باشگاه در ژانویه راضی است.

توخل: هیچ صحبتی با دمبله انجام ندادم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای خرید دمبله اقدام کرد اما در نهایت موفق نشد و این بازیکن در بارسلونا ماند.

با این حال گفته می‌شود که مدیران این تیم قصد دارند برای جذب این وینگر فرانسوی در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد اقدام کنند.

توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی با پلی‎موث در دور چهارم جام حذفی انگلیس درباره شایعات پیرامون جذب دمبله در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گفت:« من هیچ تماسی با عثمان نداشتم. ما در این زمستان با هم هیچ صحبتی انجام ندادیم.»

مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا ژانویه آرامی را پشت سر گذاشت و هیچ بازیکنی از این تیم جدا نشد و به این تیم نپیوست. توخل در این باره گفت:« من بسیار از این موضوع راضی هستم چون پنجره آرامی را سپری کردیم و آرام بودن همیشه بهترین اتفاق ممکن است.»

 

1682562

 

او در پاسخ به این سوال که آیا عدم جذب جانشین برای ریس جیمز و بن چیلول مصدوم باعث ناراحتی او نشده اظهار داشت:« نه، ناامید نشدم چون بسیار آرام بودم. می‌دانم که نیاز داریم چه کیفیتی را به تیمی بسیار قدرتمند اضافه کنیم. ما به بازیکنانی که داریم اطمینان داریم و این کار من است که وقتی مصدومانی در تیم داریم، راه حلی برای بهبود شرایط پیدا کنم.»

این مربی آلمانی با ابراز رضایت از شرایط فعلی بازیکنانش اضافه کرد:« ما سعی کردیم و ایده‌هایی هم داشتیم اما در آخر تصمیم گرفتیم با همین بازیکنان کار را ادامه دهیم و از این موضوع راضی هستیم. ریس به زودی برمی‌گردد اما متاسفانه شرایط برای چیلول اینطور نیست. آسپیلیکوئتا در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و به همین دلیل ما مشکلی نداریم. ما سعی کردیم راه حل‌هایی را با تکیه بر بازیکنانی که همین حالا در تیم داریم پیدا کنیم.»

دیدگاه‌ها