کد خبر : 1808700 | 15 بهمن 1400 ساعت 19:30 | 8.7K بازدید | 2 دیدگاه

گواردیولا: من نقشی در تمدید قرارداد بازیکنان ندارم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، با ابراز خوشحالی از تمدید قرارداد ژوائو کانسلو گفت که این موارد در حیطه اختیاراتش نیست.

گواردیولا: من نقشی در تمدید قرارداد بازیکنان ندارم

به گزارش "ورزش سه"، کانسلو در ابتدای هفته جاری قراردادش را با باشگاه منچسترسیتی تمدید کرده و مدعی شد که در چند ماه ابتدایی حضورش در این تیم روزهای سختی را سپری کرده است.

گواردیولا با ابراز خوشحالی از تمدید قرارداد این بازیکن گفت که نیاز به زمان برای درک کانسلو داشته تا بتواند به او برای رسیدن به سطحی که در دو فصل اخیر در آن قرار گرفت کمک کند.

این مربی اسپانیایی در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر فولام در دور چهارم از جام حذفی انگلیس گفت:« صادقانه شاید مردم من را باور نکنند اما تصمیمات مربوط به تمدید قراردادها در حیطه اختیارات باشگاه است و من دخالتی در آن ندارم. همه می‌دانند که کانسلو چقدر برای ما مهم است. وقتی به جمع ما ملحق شد مشکل داشت اما بخشی از این اتفاق مشکل من بود.»

 

1677516

 

گواردیولا با اشاره به پیشرفت این بازیکن در چند فصل اخیر اضافه کرد:« من حالا بسیار خوشحالم که او از این که در تیم ماست رضایت کامل دارد و می‌تواند سال‌ها اینجا بازی کند. او بسیار منعطف است، می‌تواند در پست‌های مختلفی بازی کند و می‌تواند هر روز به میدان برود. او در رختکن بسیار محبوب است چون بسیار بامزه است. من برای او بسیار خوشحال هستم.»

سرمربی سیتی درباره تمدید قرارداد بازیکنان اظهار داشت:« این موضوع بسیار مهمی است. بازیکنانی که این باشگاه را می‌شناسند روح این تیم هستند. ما تیم جوانی داریم و میانگین سنی ما خوب است و این باشگاه باید برای حفظ بازیکنانی که عملکرد خوبی دارند تلاش کند.»

او با تمجید از عملکرد مدیران سیتی در حفظ بازیکنان این تیم ادامه داد:« عملکرد این باشگاه بسیار عالی بوده است. روح و قلب این تیم جوان است و حفظ این شرایط در سال‌های پیش رو اهمیت بسیاری دارد. »

دیدگاه‌ها