کد خبر : 1808726 | 15 بهمن 1400 ساعت 20:45 | 19.4K بازدید | 1 دیدگاه

از فوتبال پاک حرف می زنند ولی...

رجب‌زاده: من چرا، آنها باید بترسند!

مربی تیم هوادار به انتقاد شدید از قضاوت داور بازی با استقلال پرداخت.

رجب‌زاده: من چرا، آنها باید بترسند!

به گزارش ورزش سه، محمد رجب‌زاده، مربی تیم هوادار در جریان بازی امروز مقابل استقلال از داور بازی کارت قرمز گرفت. او که به همراه دیگر اعضای کادر فنی تیم میزبان به شدت از داور بازی شاکی بود در جمع خبرنگاران گفت: کار از ضجه زدن، حرف زدن، به فدراسیون و کمیته انضباطی گفتن گذشته است. روز قبل از فوتبال پاک حرف می زنند ولی امروز صحنه های بازی را دیدید! گل دوم شان که هزار درصد (!) به اعتقاد کارشناسان خطا بود ولی خیلی راحت گذشتند. 

 

او با انتقاد از کارت های بی مورد داور ادامه داد: خیلی راحت به بازیکنان ما کارت دادند. کاپیتان تیم ما وسط بازی با احترام با داور حرف می زند ولی به او کارت می دهد! اواخر مسابقه که داشتیم بازی می کردیم توپ را داخل زمین انداختند و داور به من کارت زرد داد بعد قرمز! کار از این حرف ها گذشته است. یک نامه می زنند که فلانی انقدر محروم و جریمه شد و تمام. برای داور چه اتفاقی می افتد؟ 

 

مربی هوادار در واکنش به این موضوع که نمی ترسد این حرف ها باعث سنگین شدن محرومیتش شود گفت: برای چه باید بترسم؟ آنها باید از این مساله بترسند. چه اتفاقی می افتد؟ صدای من و همه اعضای کادر فنی گرفته است. ما از فاصله 50-60 متری می بینیم داور چطور از فاصله ده متری نمی بیند؟

 

رجب زاده صحبت های خود را این گونه به پایان رساند: در تمام دقایق بازی ما تیم برتر زمین بودیم. ما چه کاری می توانیم بکنیم؟ نمی توانم که بیایم وسط زمین سوت بزنم. خیلی هم راحت روی ما خط می کشند. می گویند این حرف را زد و محرومش کنید و یک پولی هم از باشگاه بگیرید. ولی معلوم نیست که چه کسی جواب ما را می دهد.

دیدگاه‌ها