کد خبر : 1808729 | 15 بهمن 1400 ساعت 20:54 | 30.4K بازدید | 8 دیدگاه

آقای داور خیلی به ما لطف داشت 

عنایتی: ما اعتراض کردن بلد نیستیم

سرمربی تیم هوادار صحبت های کنایه آمیزی را نسبت به داور دیدار با استقلال مطرح می کند.

عنایتی: ما اعتراض کردن  بلد نیستیم

به گزارش ورزش سه، رضا عنایتی سرمربی جوان تیم هوادار در نشست خبری بعد از دیدار با استقلال صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: امروز یک بازی بسیار خوب و جان دار از هر دو تیم دیدیم. باید به خودم ببالم و الان با صدای خسته با شما صحبت نکنم. واقعا به تیمم افتخار می کنم، به تیمی که نشان داد چه پتانسیلی برای موفق شدن دارد. یک مقدار کم تجربگی به ما ضربه می‌زند، باید خودمان را جمع و جور کنیم و شرایط را تغییر بدهیم. وقتی تیم صدرنشین مقابل ما  وقت را تلف می کند یعنی اینکه ما خیلی خوب هستیم. به تیم خوب استقلال تبریک می گویم که یک رکورد وحشتناک در نیم‌فصل اول زد، انشاالله که این تیم موفق باشد و فکر می‌کنم که ما از چند جهت در بازی امروز ضرر کردیم.


او که اعتقاد به ضربه خوردن هوادار دارد در این باره ادامه داد: واقعا خسته هستم و نمی‌خواهم به مسئله داوری ورود کنم. صحنه هایی که ما کنار خط می بینیم و داور در یک متری صحنه نمی بیند آدم را ناراحت می‌کند مخصوصاً آن پنالتی که در دقیقه ۶۵ بود که بازیکن حریف با دست توپ را زد. روی گل دوم باید  خطای صد در صد گرفته می شد. من نمی دانم چرا ما می بینیم ولی تیم داوری نمی بیند؟ ارسلان بازیکن ما را کاملاً هل داد و چندین صحنه دیگر که ما پشت سر هم باید بحث کنیم. باید سلیقه ای سوت نزد و باید به این مسئله فکر کنیم. امیدوارم شرایط مساوی باشد و همه تیم ها با فرپلی نتیجه بگیرند. ما برای بازی بعدی آماده می‌شویم،بازی ها برای ما در نیم فصل دوم فوق العاده سخت است، انشاالله با چند بازیکنی که قرار است اضافه کنیم بتوانیم نتایج را تغییر بدهیم.


عنایتی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در نیمه اول به خوبی به استقلال فشار آوردند ولی در برخی از دقایق تمرکز خود را از دست دادند گفت: بعد از پنالتی کمی شرایط ما تغییر کرد ولی در اوایل بازی ریتم تیم ما خوب بود. در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم می خواستیم بازی را ببریم. به لحاظ فوتبالی موفق بودیم ولی به لحاظ نتیجه‌گیری همانند بازی های قبل این اتفاق برای ما نیفتاد. نقاط ضعفی داریم که باید خیلی روی آنها کار کنیم مخصوصاً اینکه اگر تیم ما تمرکزش را از دست بدهد کلاً فوتبال را از دست می دهد و من بارها به بچه ها گفته ام تنها چیزی که می تواند تیم ما را دچار چالش کند تمرکز تیم ما نسبت به داوری و جو بازی بهم بخورد. تیم ما خیلی مظلوم است و اگر دقت کنید اعتراض کردن بلد نیست، به همین دلیل کارتهای بیخودی می‌گیریم و دلیل سه تا از تعویض های من هم همین بود چون آقای داور خیلی به ما لطف داشت می‌ترسیدم که کارت زرد دوم را بگیرند تعویض ها را انجام دادم و این موضوع یک مقدار کار ما را سخت کرد


سرمربی هوادار در پاسخ به این سوال که در بحث مدیریت نیز دخیل است یا خیر عنوان کرد: هیچ گونه مسئولیتی در بعد مدیریتی ندارم و فقط سرمربی تیم هوادار هستم و همه چیز دست دوستان است.


او در مورد این که در نیم فصل دوم هوادار در کرج بازی می کند یا خیر گفت: هیچ چیز مشخص نیست. بعضی از مسائل را باید حل کنیم. خیلی از تیم‌ها شرایط مالی خوبی دارند و تمام کارهایشان را در تهران انجام میدهند و با اینکه تیم ما برای تهران است دچار چالش زمین هستیم و باید یک فکر اساسی بشود. نزدیک ۵ ماه گذشته و ما هر دفعه داریم در این باره در کنفرانس صحبت می‌کنیم. کو‌ گوش شنوا؟ به نظرم اگر فوتبالمان را متمرکز برگزار کنند خیلی بهتر است. نمی دانم مشکل از من است یا اینکه باید دو سه بازیکن بلند زن بیاوریم و زیرش بزنیم، چیزی که بیشتر تیم های ما از آن استفاده می کنند و حق هم دارند زیرا زمین های ما کیفیت ندارد و نمی‌توانید تاکتیکی را در این زمین ها پیاده کنید. سال گذشته در لیگ یک تیم ما به گواه شما دوستان فوتبال بازی می‌کرد و چون زمین خراب بود تیم را سریع به غدیر بردم و میدانستم آنجا در چمن مصنوعی حداقل می توانیم فوتبال بازی کنیم. این چالشی است که متاسفانه به ما ضربه زده و باید هر چه زودتر راه حلی برایش پیدا کنیم.


عنایتی در پایان در مورد عملکرد بابک مرادی که به تازگی از استقلال به هوادار آمده افزود: من باید به صورت کلی از بازیکنان صحبت کنم. بابک مانند همه بازیکنان ما تمام تلاشش را در این بازی انجام داد ولی توقع ما خیلی بالا تر است و مطمئنا بابک در نیم فصل  می‌تواند به ما کمک کند مثل تمام بازیکنانی که برای موفقیت تیم تلاش می کنند و مطمئن باشید بابک رفته رفته بهتر خواهد شد. او سه،چهار جلسه بیشتر با ما تمرین نکرد.


بابک و بابا محمدی بازیکنانی هستند که کیفیت لازم را دارند و ما اینها را جذب کردیم که مشکلمان را حل کنند. در این ۹ روزی که فرصت داریم با تیم پیکان بازی کنیم مسلماً شرایطمان بهتر خواهد شد. چیزی هم که به ضرر ما شد تغییر برنامه بازی ما با استقلال بود. تنها تیمی بودیم که بچه‌های ما اصلاً استراحت نکردند و این از لحاظ روحی روانی به ما ضربه زد و حتی برنامه اردویمان را بهم ریختیم و همه اینها تاثیرگذار بود ولی در این ۹ روز  به خوبی ریکاوری می کنیم.

دیدگاه‌ها