کد خبر : 1808732 | 15 بهمن 1400 ساعت 21:00 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

دردسری که پشت سر گذاشته شد

سیدحسین علیه سانترهای عباسیان(عکس)

دروازه بان استقلال روی ارسال های خطرناک بازیکنان هوادار و به خصوص معین عباسیان به خوبی ایستادگی کرد.

سیدحسین علیه سانترهای عباسیان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه سیدحسین حسینی نتوانست دروازه اش را بسته نگه دارد و دهمین کلین‌شیت فصل را به نام خود ثبت کند اما او در مصاف با هوادار توانست روی ارسال های خطرناک تیم حریف مقاومت کند و دروازه تیمش را نجات بدهد.


در روزی که استقلال به دلیل دوری طولانی از تمرین و بازی و شرایط خاص روزهای گذشته از شرایط ایده آل خود کمی دورتر بود، سیدحسین حسینی در نقش یک گلر باتجربه توانست در حفظ برتری به تیمش کمک کند.


حسینی روی ارسال های پرتعداد بازیکنان هوادار و به خصوص سانترهای خطرناک معین عباسیان از جناحین و روی ضربات شروع مجدد بسیار خوب ظاهر شد و با خروج های موفق خود بارها توپ را از محوطه جریمه استقلال دور کرد و اجازه نداد مهاجم هوادار بتواند ضربه سر بزند. در این مسابقه بازیکنان هوادار شوت به چارچوب زیادی نداشتند اما حسینی در همان توپ های اندکی که روی دروازه اش آمد هم موفق عمل کرد.


در روزهایی که انتقادهایی از سوی استقلالی ها به دعوت نشدن حسینی به تیم ملی هم مطرح شد، این دروازه‌بان شرایط خوب خود را حفظ کرد و نشان داد که می‌تواند همچنان درون قفس توری استقلال خوش بدرخشد.


حسینی بعد از گل دوم تیمش که توسط ارسلان مطهری به ثمر رسید هم به سمت او رفت و این بازیکن را در آغوش کشید تا یک جشن دو نفره جذاب در ورزشگاه انقلاب کرج برپا شود.

 

عکس‌ها: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

دیدگاه‌ها