کد خبر : 1808746 | 15 بهمن 1400 ساعت 22:39 | 62.2K بازدید | 1 دیدگاه

وحید هلیلهوژیچ:

زیاش اگر مسی هم باشد، جایی در تیم ملی ندارد

خصومت وحید هلیلهوژیچ، سرمربی تیم ملی مراکش، با حکیم زیاش بسیار جدی به نظر می‌رسد.

زیاش اگر مسی هم باشد، جایی در تیم ملی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، حکیم زیاش که در چند هفته اخیر عملکرد خوبی در ترکیب چلسی به نمایش گذاشته بود جایی در فهرست تیم ملی مراکش برای حضور در جام ملت‌های آفریقا نداشت.

این بازیکن از ژوئن سال گذشته میلادی تا به حال در ترکیب مراکش به میدان نرفته و به نظر می‌رسد که درگیری او با هلیل بسیار جدی است.

تیم ملی مراکش موفق شد در جام ملت‌های آفریقا تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کند اما در این مرحله به مصاف مصر رفت و نتوانست برابر هم تیمی‌های محمد صلاح به برتری برسد و از دور مسابقات کنار رفت.

هلیلهوژیچ حالا مدعی شده که حکیم زیاش پس از این هم جایی در ترکیب تیم ملی مراکش ندارد چون رفتار او نشان داده که شایستگی پوشیدن پیراهن این تیم را ندارد.

 

1675942

 

آمار خوب این بازیکن در دیدارهای ملی با 16 گل در 35 بازی باعث شد که بعضی از خبرنگاران پس از حذف مراکش به دست مصر از غیبت او در این مسابقات بپرسند.

هلیلهوژیچ در پاسخ به این سوالات گفت:« بازیکنانی که من انتخاب کردم بهترین بازیکنان در این کشور هستند. من بازیکنی را انتخاب نمی‌کنم که بخواهد تعادل این تیم را برهم بزند. حتی اگر نام این بازیکن لیونل مسی باشد.»

سرمربی مراکش در ادامه با اشاره به ناراحتی‌اش از رفتارهای زیاش اضافه کرد:« زیاش درست رفتار نمی‌کند. او نمی‌خواهد تمرین یا بازی کند. او هیچ چیزی را جدی نمی‌گیرد و من هم از او خواهش نمی‌کنم که برگردد. پس از جام ملت‌های آفریقای سه سال قبل، او بیشتر از هرکسی مورد انتقاد قرار گرفت. او هو شد. شما نباید این موضوع را به دست فراموشی بسپارید.»

دیدگاه‌ها