کد خبر : 1808775 | 16 بهمن 1400 ساعت 09:18 | 16.5K بازدید | 25 دیدگاه

دنی آلوس: دمبله باید از پیراهن بارسا دفاع کند

دنی آلوس، مدافع کهنه‌کار بارسلونا، معتقد است که عثمان دمبله باید از فرصت حضور در این باشگاه استفاده کند.

دنی آلوس: دمبله باید از پیراهن بارسا دفاع کند

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دمبله با بارسا در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و بسیاری انتظار داشتند که این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا شود.

مدیران بارسا پیش از این به دمبله اطلاع داده بودند که باید در ماه ژانویه از این تیم جدا شود. آنها در تلاش بودند که اجازه ندهند او در تابستان سال آینده به‌عنوان بازیکن آزاد نوکمپ را ترک کند اما او در نهایت در این تیم ماندگار شد.

آلوس در گفت‌وگو با موی استار درباره شرایط این بازیکن اظهار داشت:« چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می‌دهد اما تا زمانی که او در بارسلونا هست باید از پیراهن این باشگاه دفاع کند. هنوز پنج ماه تا پایان قرارداد او فرصت باقی مانده است. باید از حضور او در این تیم بهره برد. باید با هوشمندی با این موقعیت روبه‌رو شد.»

 

1681762

 

این مدافع برزیلی در ادامه درباره شرایط دمبله در نوکمپ اضافه کرد:« ما باید با هوشمندی فکر کنیم و از این واقعیت که این بازیکن را در اختیار داریم استفاده کنیم. ما به اتحاد کل رختکن نیاز داریم. باید محیطی سالم ساخت که هیچ حس بدی در آن جریان نداشته باشد. اگر همه به سهم خود تلاش کنند، بارسا بازخواهد گشت. این هدف همه است.»

دمبله در سال 2017 با امضای قراردادی پنج ساله از بروسیا دورتموند به بارسا پیوست اما نتوانست جایی در ترکیب اصلی پیدا کند و بیشتر دوران حضورش در نوکمپ را با مصدومیت طی کرد.

این وینگر فرانسوی در طول چهار و نیم سال حضورش در این تیم تنها 129 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و به احتمال زیاد‌ در تابستان پیش رو به‌عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک می‌کند.

دیدگاه‌ها