کد خبر : 1808776 | 16 بهمن 1400 ساعت 09:34 | 13.7K بازدید | 15 دیدگاه

رانگنیک: فقط خودمان مقصر این حذف هستیم

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید این تیم باید خودش را مقصر حذف از جام حذفی بداند.

رانگنیک: فقط خودمان مقصر این حذف هستیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در دور چهارم از رقابت‌های جام حذفی انگلیس به مصاف میدلزبورو رفت و در نهایت نتوانست برابر این تیم به برتری برسد و از صعود به مرحله بعدی این مسابقات بازماند.

این دیدار در وقت‌های قانونی و اضافه بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید و در ضربات پنالتی این میدلزبورو بود که موفق شد برابر تیم حریف به برتری برسد و راهی مرحله بعدی شود.

جیدون سانچو گل اول بازی و تیمش را به ثمر رساند و پس از آن مت کروکس گل تساوی را روی صحنه جنجالی که به نظر خطای هند می‌رسد وارد دروازه یونایتد کرد اما در نهایت این گل پذیرفته شد.

رانگنیک پس از بازی به خبرنگاران گفت:« ما شانس‌های بسیاری را خصوصا در نیمه اول از دست دادیم. باید به آسانی پس از 45 دقیقه با نتیجه 0-3 جلو می‌افتادیم و حتی در نیمه دوم هم موقعیت‌های بسیار خوبی را از دست دادیم. ما بعد از گل‌ آنها که نباید پذیرفته می‌شد هم موقعیت‌هایی برای پیروزی داشتیم.»

 

1684134

 

این مربی آلمانی درباره عدم استفاده بازیکنانش از موقعیت‌ها اضافه کرد:« شانس برونو هم تقریبا مثل یک پنالتی بود، بنابراین ما باید خودمان را مقصر از دست دادن آنها و هدر دادن این فرصت‌های بسیار در زمین بدانیم. در آخر وقتی کار به ضربات پنالتی رسید یعنی شانس هم در این شرایط دخیل شد و ما باختیم و بسیار ناراحت و ناامید هستیم.»

الانگا ضربه پنالتی آخر را از دست داد و ناراحتی شدید او باعث شد که رونالدو و دیگر هم‌تیمی‌هایش برای دلداری دادن به سمتش بروند. بسیاری از هواداران نیز نام او را فریاد می‌زدند.

این در حالی بود که ادینسیون کاوانی و جسی لینگارد در این بازی حضور نداشتند. رانگنیک در پاسخ به سوالی در این‌باره که آیا از بازی ندادن به آن‌ها پشیمان است گفت:« نه چون کاوانی چهارشنبه برای اروگوئه بازی کرد. با توجه به تفاوت ساعت و شرایط مسافرت، فکر نمی‌کنم استفاده از او منطقی باشد. درباره لینگارد هم چیزهایی که می‌دانستم را قبلا به شما گفته بودم.»

دیدگاه‌ها