کد خبر : 1808779 | 16 بهمن 1400 ساعت 09:46 | 53K بازدید | 75 دیدگاه

دلداری رونالدو به عامل حذف یونایتد (عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، پس از خراب شدن پنالتی آنتونی الانگا شروع به صحبت با او کرد تا آرامش کند.

دلداری رونالدو به عامل حذف یونایتد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در دور چهارم جام حذفی به مصاف میدلزبورو رفت و در کمال ناباوری برابر این تیم حذف شد.

این دیدار در وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی 1-1 به پایان رسید و این یونایتد بود که در ضربات پنالتی برابر حریف شکست خورده و از صعود به مرحله بعدی این مسابقات بازماند.

تمامی بازیکنان هر دو تیم ضربات خود را به گل تبدیل کردند اما این الانگا بود که پس از گل شدن ضربه میدلزبورو، پشت توپ قرار گرفت و نتوانست آن را وارد دروازه حریف کند و به این‌ترتیب این تیم میدلزبورو بود که به مرحله بعدی صعود کرد.

 

1688742

 

الانگا پس از خراب کردن این پنالتی به‌شدت ناراحت و غمگین به نظر می‌رسید و بسیاری از هم‌تیمی‌هایش از جمله رونالدو به سمتش رفتند تا به او دلداری بدهند.

این در حالی بود که این ستاره پرتغالی در جریان بازی و وقتی دو تیم بدون گل مساوی به کارشان ادامه می‌دادند نتوانسته بود ضربه پنالتی‌ای که به سود یونایتد اعلام شده بود را به گل تبدیل کند.

 

1688741

 

این اتفاق می‌تواند ضربه‌ای جدی برای این بازیکن 19 ساله باشد که به تازگی عملکرد درخشانی را در ترکیب این تیم به‌نمایش گذاشته و راهش را به سمت تیم اول باز کرده بود. با این حال ستاره‌های شیاطین سرخ سعی کردند که او را دلداری دهند و شرایط پذیرش این اتفاق را برای او آسان کنند.

دیدگاه‌ها