کد خبر : 1808792 | 16 بهمن 1400 ساعت 10:51 | 11.6K بازدید | 19 دیدگاه

استقلال بعد از 553 روز 10 نفره شد (عکس)

با کارت قرمزی که روز گذشته سیاوش یزدانی دریافت کرد، استقلال پس از ۵۵۳ روز در یک مسابقه ۱۰ نفره شد.

به گزارش "ورزش سه"، حرکت عجیب سیاوش یزدانی برابر هوادار، باعث شد تا استقلال دقایق پایانی دیدار حساس روز گذشته را با یک یار کمتر ادامه دهد و این مسئله فشار تیم رضا عنایتی برای زدن گل تساوی را دوچندان کرد اما برخلاف دیدارهای قبلی هم‌چون بازی با فجرسپاسی، آلومینیوم و مس رفسنجان، این بار تیم مجیدی در دقایق پایانی گلی را دریافت نکرد تا یزدانی نیز نفس راحتی بکشد.

 

بازیکنان استقلال که در این فصل کارت قرمزی را از داوران نگرفته بودند، روز گذشته برای اولین بار طی دو فصل اخیر ۱۰ نفره شدند تا پیروزی تیم فرهاد مجیدی در خطر قرار بگیرد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد تا آبی‌های پایتخت موفق به کسب 3 امتیاز بازی شده و فاصله خود را با پرسپولیس حفظ کنند.

 

 

کارت قرمزی که سیاوش یزدانی در بازی با هوادار گرفت، استقلال را پس از ۵۵۳ روز ۱۰ نفره کرد. آخرین بار آبی‌های پایتخت در دیداری از هفته بیست‌و‌هفتم لیگ نوزدهم و در دیدار برابر سپاهان با اخراج آرش رضاوند در دقیقه ۴۴، ۱۰ نفره شدند ولی در نهایت آن بازی را با پیروزی ۲ بر یک پشت سر گذاشتند.

 

آبی‌ها در آن فصل ۶ کارت قرمز از داوران دریافت کردند که آمار عجیبی برای این تیم به‌شمار می‌رفت. استقلال در لیگ نوزدهم و در همان ۴ هفته ابتدایی با استراماچونی، ۳ بار ۱۰ نفره شد. آنها در هفته نخست برابر ماشین سازی و هفته‌های سوم و چهارم برابر نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس ۱۰ نفره شدند. در ادامه نیز و در دیدار برگشت برابر فولاد و در نهایت بازی با سپاهان.

 

البته در دیدار فصل گذشته نساجی و استقلال در قائمشهر که با پیروزی ۳ بر یک تیم مجیدی به پایان رسید، بابک مرادی به دلیل اعتراض به تصمیم داوری اخراج شد اما در آن لحظه مرادی روی نیمکت تیمش حضور داشت و با اخراج او، استقلال ۱۰ نفره نشد.

دیدگاه‌ها