کد خبر : 1808802 | 16 بهمن 1400 ساعت 11:29 | 30.7K بازدید | 25 دیدگاه

روی کین: بزرگترین شوک بازی رونالدو بود

روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، معقتد است که بزرگترین شوک حذف این تیم خراب شدن پنالتی کریستیانو رونالدو بوده است.

روی کین: بزرگترین شوک بازی رونالدو بود

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در حالی در جام حذفی برابر میدلزبورو شکست خورد که کریستیانو رونالدو می‌توانست شرایط را طور دیگری رقم بزند.

این بازیکن در جریان بازی و وقتی که هنوز نتیجه 0-0 بود پشت ضربه پنالتی قرار گرفت اما نتوانست آن را به گل تبدیل کند و تیمش را پیش بیاندازد.

روی کین پس از پایان درباره این ضربه از دست رفته گفت:« مشخصا بزرگترین شوک مربوط به رونالدو است. آیا ما می‌توانیم از او انتقاد کنیم؟ البته که می‌توانیم. او باید توپ را وارد دروازه می‌کرد. صادقانه انتظار نمی‌رود که او چنین موقعیتی را از دست بدهد.»

 

1688746

 

این ستاره سابق شیاطین سرخ مدعی شد که دلیل از دست رفتن این پنالتی وسواس رونالدو بوده و اضافه کرد:« فکر می‌کنم او سعی کرد بسیار دقیق عمل کند. خصوصا که این دروازه‌بان کارش را با استرس شروع کرده بود و او فقط می‌خواست که توپ را وارد دروازه کند. اما این شوک بسیار بزرگی برای همه تیم بود.»

کین در ادامه به انتقاد از عملکرد تمام تیم پرداخته و اظهار داشت:« باید از کل تیم یونایتد انتقاد کرد. آنها در نیمه اول عالی بودند اما مقابل تیمی از چمپیونشیپ قرار گرفته بودند. وقتی در خانه برابر تیمی از لیگ پایین‌تر شکست می‌خورید یعنی مشخصا به اندازه کافی خوب بازی نکردید.»

او معتقد است که این شکست کار را برای بازیکنان یونایتد سخت‌تر می‌کند:« این شکست شراط را در این باشگاه تغییر می‌دهد. بدون‌شک هواداران بسیار ناراحت هستند. ما انتظار داشتیم که آنها برابر تیمی از چمپیونشیپ به پیروزی برسند اما این اتفاق رخ نداد. این فشار بیشتر و بیشتری را برای بازی‌های پیش رو ایجاد می‌کند.»

 

دیدگاه‌ها