کد خبر : 1808817 | 16 بهمن 1400 ساعت 12:04 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

روایت باورنکردنی ستاره میدلزبورو

بازگشت از سرطان برای حذف منچستریونایتد (عکس)

سول بامبا، ستاره میدلزبورو، با شرایطی باورنکردنی موفق شد در جریان پیروزی تیمش برابر یونایتد در زمین حاضر باشد.

بازگشت از سرطان برای حذف منچستریونایتد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، میدلزبورو شب گذشته موفق شد در دیداری باورنکردنی برابر منچستریونایتد به پیروزی رسیده و به مرحله بعدی مسابقات جام حذفی صعود کند.

دو تیم در وقت‌های قانونی و اضافه بازی به تساوی 1-1 رسیدند و این ضربات پنالتی بود که تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی را مشخص کرد.

کریستیانو رونالدو یک پنالتی را در جریان این بازی از دست داد و پس از آن جیدون سانچو بود که موفق شد گل اول تیمش را وارد دروازه حریف کند.

با این حال میدلزبورو موفق شد روی یک صحنه بحث برانگیز که از نگاه بسیاری با خطای هند بازیکن این تیم همراه بود، بازی را به تساوی کشاند تا زمینه‌ساز پیروزی این تیم باشد.

اما یکی از نکات جالب این دیدار حضور سول بامبا در زمین بود. این بازیکن 37 ساله حدود یک سال قبل اعلام کرد که به سرطان مبتلا شده و تحت درمان قرار دارد.

 

1688783

 

این مدافع میانی حالا با غلبه بر این بیماری موفق شده بار دیگر به میادین برگردد و شب گذشته پشت یکی از ضربات پنالتی میدلزبورو قرار گرفت و آن را به گل تبدیل کرد تا نقش مهمی در صعود تیمش با حذف منچستریونایتد هم ایفا کرده باشد.

 این موضوع مورد توجه بسیاری از رسانه‌های خبری و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت که به تمجید از روحیه و پشتکار بامبا پرداختند.

صفحه رسمی جام حذفی انگلیس با انتشار تصویری از خوشحالی بی حد و حصر بازیکنان میدلزبورو پس از صعود به مرحله بعدی، به چهره بامبا اشاره کرد که آرام بود و برخلاف سایر هم‌تیمی‌هایش هیجان زیادی از خود نشان نداد و نوشت:« عجب احساسی! اما سول بامبا حتی یک لبخند هم به لب ندارد!»

 

1688782

 

بامبا نیز در واکنش به این توییت در صفحه شخصی خودش در توییتر نوشت:« من برای این کارهای مزخرف خیلی پیر هستم!»

دیدگاه‌ها