کد خبر : 1808846 | 16 بهمن 1400 ساعت 13:41 | 161.2K بازدید | 71 دیدگاه

رشید و استقلال بالاخره به خط پایان رسیدند

مظاهری؛ خداحافظ تهران، سلام سپاهان

رشید مظاهری سرانجام قراردادش را با استقلال فسخ کرد؛ مقصد او سپاهان است تا شاهد یک رقابت جذاب درون دروازه طلایی‌پوشان باشیم.

مظاهری؛ خداحافظ تهران، سلام سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری بدون‌تردید یکی از بازیکنان خبرساز استقلال در یکی دو سال گذشته بوده است؛ رشید البته از ابتدای لیگ بیست‌و‌یکم که ماجرای رفت و برگشت به آبی‌ها برایش پیش آمد، روزهای سختی را هم سپری کرد.


او در نیم فصل گذشته تنها در یک مسابقه به‌عنوان یار تعویضی مقابل ذوب‌آهن به جای سیدحسین حسینی به زمین رفت و بعد از آن حتی رنگ حضور در لیست 20 نفره‌ آبی‌ها را ندید تا شرایط بسیار سختی را پشت سر بگذارد. بی‌تردید برای گلری که در سال‌های گذشته همواره شماره یک بوده و عادت به نیمکت نشینی هم ندارد، اینکه در جمع بازیکنان سکونشین باشد قابل قبول نیست و به همین‌خاطر هم او از ماه‌ها قبل خواهان جدایی از استقلال بود.


درباره مظاهری بحث پیوستنش به فولاد خوزستان داغ بود؛ حتی دو باشگاه استقلال و فولاد مذاکراتی را برای معاوضه رشید با یکی از نفرات سرخ‌پوشان اهوازی داشتند اما بنا بر اعلام مسئولان فولاد، درخواست‌های عجیب مظاهری مانع از قطعی شدن این انتقال شد‌. با این حال رشید که سابقه خوبی در فوتبال ایران دارد،‌ هم‌چنان برای جدایی از جمع شاگردان فرهاد مجیدی تلاش کرد تا این‌که امروز این اتفاق رخ داد.


مظاهری که طی روزهای گذشته مذاکرات مختلفی را با مسئولان باشگاه استقلال داشت، در نهایت امروز در جلسه‌ای که با مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه برگزار کرد، قبول کرد که مطالباتش از باشگاه را ببخشد و رسما جدا شود. در نهایت مظاهری که نمی‌توانست یک‌طرفه قراردادش را فسخ کند و راهی تیم دیگری بشود، در جلسه با آجورلو موافقت مدیرعامل باشگاه برای جدایی را گرفت و این قرارداد طی توافق دوطرفه فسخ شد.


اما مقصد رشید کجا است؟ با توجه به رزومه‌ای که او دارد، قطعا یک تیم صنعتی مثل سپاهان می‌تواند مظاهری را راضی کند. طبیعی است در این شرایط سپاهان به‌عنوان یکی از مدعیان قهرمانی بهترین گزینه رشید باشد و همین اتفاق هم به‌زودی رخ خواهد داد.

 

1688823

 


مظاهری که مورد توجه محرم نویدکیا سرمربی سپاهان قرار گرفته، مذاکرات خوبی را با مسئولان این باشگاه داشته و حضورش در جمع طلایی‌پوشان اصفهان تقریبا نهایی شده است. بر این اساس حالا که مانع اصلی برای پیوستن مظاهری به تیم‌های دیگر رفع شده، او در آستانه حضور در سپاهان قرار گرفته و به احتمال فراوان طی یکی دو روز آینده قراردادش را با این تیم به امضا خواهد رساند.


رشید دوباره به شهری برمی‌گردد که از آنجا در فوتبال ایران اوج گرفت.  حضور چند ساله در ترکیب ذوب‌آهن و درخشش در این تیم مظاهری را به پیراهن تیم ملی نیز رساند و بعد راهی تراکتور شد و سپس به استقلال پیوست.

 

1688901


او حالا امیدوار است با سپاهان بتواند از روزهای سخت گذشته عبور کند و دوباره شرایط خوب خود را به‌دست آورد. مظاهری 32 ساله بدون تردید انگیزه زیادی دارد تا بار دیگر توانایی‌های فنی خود را به رخ بکشد و رقابت با کریستوفر کنت اتریشی و دو دروازه‌بان دیگر سپاهان (نیما میرزازاد و حجت صدقی) هم نمی‌تواند او را از مسیری که در پیش گرفته، دور کند.

 

باشگاه استقلال با تایید جدایی این گل سابق تیم ملی اعلام کرده :مظاهری برای این جدایی، مطالباتش را به باشگاه استقلال بخشید تا بدین صورت جدایی او قطعی شود.

دیدگاه‌ها