کد خبر : 1808888 | 16 بهمن 1400 ساعت 17:15 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان چلسی رباح ماجری گل زد! (عکس)

سزار آسپلیکوئتا، مدافع و کاپیتان چلسی به زیبایی و با ضربه‌ای پشت پا موفق به باز کردن دروازه تیم پلیموث شد.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی عصر امروز در دور چهارم رقابت‌های جام حذفی انگلیس به مصاف تیم پلیموث رفته و نیمه اول این دیدار علی‌رغم موقعیت‌های فراوان از دست رفته برای چلسی، با تساوی 1-1 به اتمام رسید. جالب اینجاست این پلیموث بود که ابتدا به گل رسید، اما آبی‌های لندن در دقایق پایانی نیمه نخست کار را به تساوی کشاندند.

 

در دقیقه 41 و روی ارسال زمینی میسون مونت از سمت راست بود که سزار آسپلیکوئتا با حضوری به موقع در محوطه جریمه و ضربه‌ای پشت پا و رابح ماجری، به زیباترین شکل ممکن دروازه حریف را باز کرد و اجازه نداد چلسی در پایان نیمه اول با شکست راهی رختکن شود. جالب این‌جاست دقیقه 58 سزار آسپلیکوئتا برای دومین بار با ضربه پشت پا توانست دروازه حریف را باز کند، اما این بار گل به دلیل قرار داشتن در منطقه آفساید، مردود اعلام شد.

 

قرارداد سزار آسپلیکوئتا در پایان فصل با باشگاه چلسی به اتمام می‌رسد و اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی این مدافع اسپانیایی بعد از یک دهه و انتقال او به بارسلونا مطرح شده است. سزار آسپلیکوئتا اصولا مدافع چندان گلزنی نیست، اما در صورت جدایی از چلسی این گل به‌عنوان یکی از زیباترین لحظات دوران حضور او در این باشگاه به ثبت خواهد رسید.

 

1688855

 

1688857

 

1688856

 

 

 

دیدگاه‌ها