کد خبر : 1808915 | 16 بهمن 1400 ساعت 19:02 | 21.5K بازدید | 7 دیدگاه

ستاره‌های گران چلسی؛ یکی از یکی ناکام‌تر! (عکس)

علیرغم در اختیار داشتن مهاجمان گران قیمت، این مدافعان چلسی هستند که در فصل جاری گلزن ظاهر شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در سال های اخیر سرمایه گذاری فراوانی در خط حمله خود انجام داده و بازیکنان گران قیمتی مانند روملو لوکاکو، تیمو ورنر، حکیم زیاش و ... را به خدمت گرفته است. اما این بازیکنان در فصل جاری اغلب در امر گلزنی چندان خوب ظاهر نشده و شرایط را برای توماس توخل دشوار ساخته اند.

 

امروز چلسی در شرایطی دشوار و در اوقات اضافی 1-2 موفق به غلبه بر بلیموث در جام حذفی انگلیس شده و به دور بعد راه یافت. جالب اینجاست دو مدافع اسپانیایی این تیم یعنی سزار آسپلیکوئتا و مارکوس آلونسو موفق به باز کردن دروازه بلیموث شده و مهاجمان این تیم در زمینه گلزنی ناکام ماندند.

 

به عنوان مثال روملو لوکاکو علیرغم 120 دقیقه حضور در زمین تنها 31 لمس توپ داشته، نه موفق به گلزنی و نه ارسال پاس گل شد، حتی یک دریبل موفق هم نداشت و چند فرصت خوب را نیز از دست داد. کارنامه دیگر بازیکنان هجومی چلسی از جمله تیمو ورنر نیز چندان متفاوت نبود و در نهایت مدافعان قدیمی این باشگاه جور مهاجمان گران قیمت را کشیدند.

 

اخباری در مورد نارضایتی بازیکنان هجومی چلسی از تاکتیک های توماس توخل و حتی تمایل آنها به جدایی منتشر شده، اما بی تردید این باشگاه برای کسب موفقیت در لیگ قهرمانان این فصل، به عملکرد بهتری از سوی بازیکنانی چون روملو لوکاکو و تیمو ورنر نیاز دارد.

 

1688875

 

1688892

 

1688893

 

1688894

دیدگاه‌ها