کد خبر : 1808977 | 16 بهمن 1400 ساعت 22:56 | 13.9K بازدید | 9 دیدگاه

ژیرو: افتخار می‌کنم بازیکن این میلان هستم

اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان مدعی شد این تیم در نیمه دوم نمایش درخشانی برابر اینتر داشته است.

ژیرو: افتخار می‌کنم بازیکن این میلان هستم

به گزارش "ورزش سه"، گرچه به نظر می رسید اینتر تیم برتر میدان بوده و فاتح دربی می شود، اما درخشش اولیویه ژیرو در دقایق پایانی و دو بار گلزنی در مقابل نراتزوری سرنوشت مسابقه را تغییر داده و باعث شد میلان به سه امتیاز حساس این دیدار دست یابد. اولیویه ژیرو در پایان این دیدار تاکید کرد راه درازی تا پایان فصل مانده و آنها همچنان لغزش منتظر اینتر صدرنشین در هفته های بعد خواهند ماند.

 

اولیویه ژیرو گفت: "موفق به کسب پیروزی مهمی در دربی میلان شدیم. همه بازیکنان تیم در نیمه دوم عملکرد بهتری داشته و پیشرفت کردند. خود من نیز در محوطه جریمه اینتر مترصد رسیدن توپ و پیدا کردن شانس باز کردن دروازه این تیم بودم.

 

1688984

 

این پیروزی برای هواداران ما بسیار خوشحال کننده و من نمی دانم که در این لحظه باید چه بگویم، اما واقعا خوشحالم و افتخار می کنم که عضوی از رختکن این تیم هستم. من در نیمه اول کمی ناامید بودم، زیرا مانند کل تیم، من نیز خوب بازی نکرده بودم. اما ما در نیمه دوم روحیه تیمی خوبی از نشان داده و موفق به بازگشت به جریان مسابقه شدیم.

 

امکان فتح اسکودتو در فصل جاری؟ ما در حال حرکت به سمت اهداف خود هستیم. فصل همچنان طولانی است و اینتر هنوز در صدر جدول قرار دارد. ما باید در بازی های پیش رو برنده شویم و خواهیم دید که چه نتایجی برای اینتر رقم خواهد خورد."

دیدگاه‌ها