کد خبر : 1808978 | 16 بهمن 1400 ساعت 23:00 | 22.4K بازدید | 8 دیدگاه

گواردیولا: باور می‌کنید در این بازی خیلی زجر کشیدم؟

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید تیمش در یک بازی دشوار مقابل فولام به پیروزی رسیده است.

گواردیولا: باور می‌کنید در این بازی خیلی زجر کشیدم؟

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در چارچوب رقابت های دور چهارم جام حذفی انگلیس میزبان فولام بود و نهایتا موفق شد با نتیجه 4-1 حریف خود را شکست دهد تا تیم پپ گواردیولا تقریباً به شکل راحتی راهی مرحله بعد شود.

 

با این‌حال پپ گواردیولا معتقد است که تیمش در یک بازی سخت به پیروزی رسیده است. او در پایان بازی گفت: "خیلی زجر کشیدم. باور می کنید؟ جای تعجب نیست که آنها صدرنشین چمپیونشیپ هستند. اگر تیم‌شان را کنار هم نگه دارند و برای یک هدف بجنگند قطعا می‌توانند فصل آینده را در لیگ برتر باشند. آنها این کار را خواهند کرد.

 

 

1688993

 

 

ما اخیرا دیدیم که چند تیم لیگ برتری برای راهیابی به مرحله بعدی جام حذفی با سختی مواجه شدند. منچستریونایتد حالا از دور رقابت‌ها کنار رفته است. این یک رقابت دشوار محسوب می شود. وقتی ما گل اول را دریافت کردیم خیلی کنجکاو بودم که ببینم چه واکنشی نشان خواهیم داد."

 

گواردیولا در ادامه گفت: "ما با بازیکنان در مورد اینکه این بازی چقدر سخت خواهد بود صحبت کرده بودیم. گفته بودم که باید بجنگیم سخت دفاع کنیم و بدویم. فولام تیمی است که مالکیت خوبی از خود نشان می دهد. ما در نیمه اول پرسینگ خوبی از خود به نمایش نگذاشتیم. این تقصیر من بود و نتوانستیم کاری که می‌خواستیم را انجام دهیم.

 

 

1688995

 

 

می‌خواهم به شما چیزی بگویم، من دقیقا می‌دانم که امروز با کدام تیم روبرو شدیم و کدام تیم را شکست دادیم. وقتی تیمی در صدر چمپیونشیپ است، به این دلیل است که آنها خوب هستند."

دیدگاه‌ها