کد خبر : 1808981 | 16 بهمن 1400 ساعت 23:07 | 45.2K بازدید | 12 دیدگاه

اینتر قدرتمند را مغلوب کردیم؛

پیولی: یک ماه سیگار محبوبم را نمی‌کشم!

استفانو پیولی، سرمربی باتجربه میلان برتری در مقابل صدرنشین لیگ ایتالیا را مایه افتخار خودش توصیف کرد.

پیولی: یک ماه سیگار محبوبم را نمی‌کشم!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به نظر می رسید اینتر فاتح دربی باشد، بریس اولویه ژیرو  باعث برتری 1-2 روسونری در این دیدار شد. استفانو پیولی، سرمربی میلان در پایان این دیدار به تمجید از عملکرد بازیکنان خود پرداخته و مدعی شد عقب نشینی اینتر در نیمه دوم شرایط برای برتری روسونری را فراهم کرده است.

 

استفانو پیولی گفت: "کسب پیروزی در چنین دیداری آنهم در مقابل این اینتر قدرتمند باعث افتخار و غرور من است. ما در نیمه اول مرتکب اشتباهاتی در جریان مسابقه شدیم و من احساس کردم در نیمه دوم به شادابی بیشتری در ترکیب تیم نیاز داریم. درست است که اینتر در نیمه اول بهتر از ما عمل کرد، اما من جسارت بازیکنانم را مورد ستایش قرار می دهم، زیرا آنها در بسیاری از نقاط زمین بدون ترس با بازیکنان بزرگ تیم حریف روبرو شدند.

 

1669938

 

قدرت روحی و شجاعت بازیکنان این تیم حتی در نیمه اول نیز برای من قابل لمس بود. برای من که دو سال است روی اهداف خاصی کار می کنم، این نمایش و نتیجه مایه خرسندی است. برگزاری چنین دیدار دشواری و در نهایت نشان دادن چنین واکنشی مایه افتخار برای یک سرمربی محسوب می شود.

 

ما بهترین تیم سری آ، مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین فعلی لیگ را شکست دادیم، بنابراین خودمان را ثابت کردیم. درست است که اینتر در نیمه اول بهتر بازی کرد، اما میلان من خیلی شجاع بوده و از هیچ تیمی نمی ترسد. اینتر نیز در اوایل فصل به ما آسیب رسانده بود و امروز نیز ما دوباره با اشتباهات خود و پاس های ضعیف به آنها فرصت گلزنی دادیم. اینتر در نیمه دوم عقب نشینی کرد و آنها به ما اجازه دادند ابتکار عمل را در دست بگیریم.

 

احتمال فتح اسکودتو؟ من به بازیکنان گفتم باید به خودمان ایمان داشته باشیم. همیشه موانع پیش رو برای افرادی که به هدف خود باور و اعتقاد ندارند، غیرقابل عبور است. شاید بی مزه باشد، اما به خودم قول دادم که اگر در این بازی پیروز شویم، یک ماه سیگار توسکانی محبوبم را نکشم."

دیدگاه‌ها