کد خبر : 1809051 | 17 بهمن 1400 ساعت 12:41 | 16.6K بازدید | 1 دیدگاه

روح مورینیو در کالبد سرمربی میلان دمید! (عکس)

استفانو پیولی، سرمربی میلان بعد از رسیدن تیمش به گل دوم برابر اینتر از خود بی‌خود شد.

به گزارش "ورزش سه"، شکست در دربی دلامدونینا مقابل اینتر تقریبا به منزله به پایان رسیدن رویای قهرمانی میلان در فصل جاری بود. اگر این اتفاق رخ می‌داد و البته نراتزوری در بازی عقب افتاده خود به پیروزی می‌رسید، اختلاف با صدر جدول 10 امتیاز می‌شد و دیگر رسیدن به اینتر تقریبا غیرممکن بود.

 

اگرچه اینتر بازی را بهتر شروع کرد و می‌توانست حتی با نتیجه‌ای بهتر از برتری 0-1 در پایان نیمه اول راهی رختکن شود، اما روسونری در 15 دقیقه پایانی متحول شده و دو بار به گل رسید. اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان در غیاب زلاتان به‌خوبی جور او کشیده و با بهره‌گیری از تجربه خود دو بار دروازه اینتر را باز کرد.

 

اما استفانو پیولی، سرمربی باتجربه و ایتالیایی میلان بعد از گل دوم تیمش بیش از حد ذوق زده و احساساتی شده و مانند ژوزه مورینیو تمام طول زمین را دوان دوان طی کرده و به جشن شادی بازیکنان میلان در گوشه زمین ملحق شد. هم‌چنین استفانو پیولی در پایان مسابقه و بعد از قطعی شدن پیروزی تیمش نیز سر از پا نمی‌شناخت و در کنار دیگر بازیکنان جشن پیروزی برپا کرد. جالب این‌جاست استفانو پیولی بعد از اتمام مسابقه مدعی شد به خودش قول داده بوده در صورت برتری میلان در دربی، یک ماه سیگار نکشد و حالا مجبور به انجام این کار است.

 

1689101

 

1689102

 

1689103

دیدگاه‌ها