کد خبر : 1809064 | 17 بهمن 1400 ساعت 13:10 | 62.9K بازدید | 26 دیدگاه

عدالت "نه بزرگ" است به 12 نفره شدن بقیه تیم‌ها!

سرپرست هوادار و اقدام علیه استقلال

سرپرست هوادار می‌گوید استقلال در یک صحنه دوازده نفره بازی کرده و باید عدالت در این زمینه به بهترین شکل اجرا شود.

سرپرست هوادار و اقدام علیه استقلال

به گزارش "ورزش سه"، بازی هوادار و استقلال در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر صحنه‌های بحث برانگیز زیادی داشت. علی طهماسبی، سرپرست هوادار در ابتدا راجع به لغو شدن‌های این مسابقه بیان کرد:اتفاقاتی که در بازی با استقلال افتاد به حدود 10روز قبل برمی‌گردد. دو سه بار وقت بازی عوض شد و ما ضرر کردیم چون کادرفنی برنامه تیم را داده بود و در نیم فصل، ریکاوری، استراحت و اردویی در نظر گرفته بودیم. قرار بود یک اردوی هفت روزه در کیش داشته باشیم ولی به دلیل کرونایی شدن آنها این موضوع را درک کردیم و آرزو داشتیم که زودتر سلامتی‌شان را به‌دست آورند. تا روزی که بازی لغو شد تیم ما مشغول تمرین بود و وقتی هم که تیم‌ها در اردوی پیش فصل بودند ما این بازی معوقه‌ را انجام دادیم. این اتفافات در ادامه کار می‌تواند سبب مصدومیت احتمالی بازیکنان‌مان شود.

 

طهماسبی در خصوص اتفاقات روز بازی گفت: ما انتظار نداشتیم در روز بازی چنین شرایطی را تجربه کنیم. ما در زمین انقلاب میزبان نبودیم بلکه حس میهمان بودن داشتیم. با آن جمعیتی که پشت نیمکت ما نشسته بودند تمرکز کادرفنی ما برهم می‌خورد. جایگاه VIP کاملا پر شده بود و 95 درصد افراد طرفدار استقلال بودند. با همه این‌ها ما یک بازی روان و مدرن انجام دادیم و از نظر فوتبالی آن چیز که مدنظر کادرفنی بود را اجرا کردیم.

 

سرپرست هوادار راجع به داوری گفت: داور بازی بی پروا به بازیکنان ما کارت می‌داد. کاپیتان تیم و دیگر بچه‌ها به و هم‌چنین آقای عنایتی کارت گرفتند. با کوچکترین اعتراضی داور کارت زرد می‌داد. در یک صحنه که بازی یک-یک بود و ما تیم برتر میدان بودیم، توپ به دست مدافع آن‌ها خورد ولی داور از آن گذشت. در صحنه دیگر هم آقای یزدانی یک توپ دیگر داخل زمین انداخت. آن اتفاق چون داخل محوطه جریمه بود باید یک پنالتی برای هوادار گرفته می‌شد. بازی دست ما بود و اگر به گل می‌رسیدیم با آن پنالتی شرایط خیلی بهتر می‌شد. من به داور چهارم هم گفتم اگر خطایی داخل محوطه رخ داده چرا توپ را بیرون کاشتند؟! مشابه این اتفاق در بوندس‌لیگای دو رخ داده بود و داور اعلام پنالتی می‌کند.

 

او در مورد صحنه گل دوم استقلال که جنجال‌های زیادی را به‌همراه داشت صحبت کرد و شکایت باشگاه هوادار به دلیل دوازده نفره بودن استقلال در آن صحنه را تایید کرد. طهماسبی گفت: گل دوم استقلال قبل از کرنر شدن آفساید بود. هم‌چنین در آن صحنه آرمان رمضانی دفاع ما را شارژ می‌کند و مطهری بدون دفاع ضربه سر می‌زند و گل می‌شود. علاوه بر این قبل از گل دو تعویض هم‌زمان برای استقلال انجام شد و حسین‌زاده پس از تعویض پانزده ثانیه در زمین بود و داشت صحنه را از داخل زمین نگاه می‌کرد. منطق می‌گوید فوتبال بازی یازده نفره است و اگر قرار بر این اتفاق باشد و برخورد قاطع نشود از این به بعد هرکس هرموقع دلش خواست از زمین خارج شود؛ این اتفاق می‌تواند باب شود. این بازی به‌خاطر دوازده نفره شدن استقلال می‌تواند سه-هیچ شود و باید یک "نه بزرگ" برای جلوگیری از این اتفاقات داشته باشیم تا عدالت برقرار شود. کمترین حق ما یک مساوی بود ولی شرایط این‌طور پیش رفت.

دیدگاه‌ها