کد خبر : 1809085 | 17 بهمن 1400 ساعت 16:45 | 35.4K بازدید | 7 دیدگاه

توماس مونیه:

امباپه را به هالند ترجیح می‌دهم، او نابغه است

مدافع بلژیکی دورتموند به مقایسه کیلیان امباپه و ارلینگ هالند دو ستاره جوان این روزهای فوتبال پرداخت.

امباپه را به هالند ترجیح می‌دهم، او نابغه است

به گزارش "ورزش سه"، خیلی‌ها معتقدند که جدال برای توپ طلا در سال‌های پیش رو و پس از بازنشستگی رونالدو و مسی بین کیلیان امباپه و ارلینگ هالند خواهد بود.

امباپه از 5 سال پیش نام خود را در دنیای فوتبال مطرح کرد و تاکنون صاحب افتخارات زیادی هم‌چون فتح جام جهانی با تیم ملی فرانسه شده است. قرارداد او با پی‌اس‌جی در پایان فصل تمام می‌شود و احتمالا راهی رئال خواهد شد.

ارلینگ هالند اما از فصل 20-2019 بود که در سالزبورگ چهره شد و سپس به دورتموند پیوست. رکورد گلزنی او در باشگاه آلمانی فوق العاده است و به نظر می‌رسد تابستان آتی راهی تیمی دیگر خواهد شد.

 

 

1675971

 

 

توماس مونیه مدافع بلژیکی دورتموند که سابقه هم تیمی شدن با هر دو بازیکن را دارد، در مقایسه امباپه و هالند به اکیپ گفت:« هر دو فوتبالیست‌های بسیار خوبی هستند ولی کیلیان نقطه قوت بزرگتری دارد، ضمن این‌که تکنیکی‌تر از هالند است. البته سبک بازی‌شان هم متفاوت است. هالند با خصوصیات بدنی فوق العاده‌اش یک مهاجم شماره 9 خالص و گلزنی تمام عیار است ولی امباپه بیشتر یک بال محسوب می‌شود. او مثل تیری آنری یا رونالدوی برزیلی غریزه‌ای در خود دارد که می‌تواند به یکی از بهترین‌های تاریخ تبدیل شود.»

 

 

1689157

1683352

 

 

مونیه ادامه داد:« البته هالند هم می‌تواند فوتبالیستی ماندگار در تاریخ باشد ولی او برای درخشش در زمین، بیشتر به تیمش وابسته است. هالند به تنهایی نمی‌تواند تعیین کننده باشد ولی امباپه بار یک تیم را به دوش می‌کشد. امباپه را از ترکیب پی‌اس‌جی کنار بگذارید، شک نکنید که جایگاه تیمش در جدول تغییر می‌کرد. امباپه یک نابغه است و استعدادی ذاتی دارد و بارها به تنهایی باعث نجات پی‌اس‌جی شده است. هالند اما برای گلزنی به تلاش هم‌تیمی‌هایش وابستگی زیادی دارد. در واقع دورتموند برای هالند بازی می‌کند.»

 

 

دیدگاه‌ها