کد خبر : 1809089 | 17 بهمن 1400 ساعت 15:50 | 93.2K بازدید | 19 دیدگاه

سولاری:

مدیون کی‌روشم، کار او در ایران فوق‌العاده بود

سانتیاگو سولاری بازیکن و مربی سابق رئال مادرید به تمجید از کارلوس کی‌روش پرداخت.

مدیون کی‌روشم، کار او در ایران فوق‌العاده بود

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی ایران امشب این فرصت را دارد تا با مصر فاتح جام ملت‌های آفریقا شود. او با ایران نیز تا نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا پیش رفته بود ولی با شکست از ژاپن ناکام ماند. امشب می‌تواند برای کی‌روش یک شب تاریخی باشد.

او که سابقه دستیاری سر الکس فرگوسن در منچستر و یک فصل نیز هدایت رئال مادرید، پرافتخارترین تیم باشگاهی اروپا را عهده‌دار بود و البته نتوانست نتایج خوبی بگیرد، هم‌چنان مرد محبوبی برای بسیاری از فوتبالیست‌های سابقش است.

 

 

1689154

 

 

سانتیاگو سولاری که زیر نظر کی‌روش در رئال 52 بازی انجام داد، در مورد او به مارکا گفت:« برای کی‌روش احترام بسیار زیادی قائلم. او از انگلیس و پس از چند فصل حضور در منچستریونایتد به رئال آمد و با خود ایده‌هایی متفاوت را به تیم وارد کرد. فضای فوتبال انگلیس تفاوت زیادی با اسپانیا داشت ولی شروع او عالی بود. او سبک بازی رئال را عوض کرد و افسوس که پایان خوبی برایش رقم نخورد. ما تقریبا مدعی فتح همه جام‌ها بودیم و تا دو ماه پایانی فصل هم به اهداف‌مان نزدیک شده بودیم و بسیار غیرمنصفانه بود که در نهایت به هیچ عنوانی نرسیدیم.»

 

 

1389111

 

 

سولاری ادامه داد:« متاسفانه نتوانستیم ریتم برنده خودمان را حفظ کنیم ولی خب، برای خود من به شخصه سال خوبی بود و مدیون او هستم. مورد اعتماد کی‌روش بودم و او رفتار بسیار خوبی با همه بازیکنان داشت. مربی‌ای مودب، با ذهنیتی درست که احترام بازیکنان را حفظ می‌کرد. انسانی بسیار خوب. هشت ماه خوب را با او داشتیم و فوتبالی تماشایی هم بازی می‌کردیم ولی پایان آن تیم منصفانه نبود. حداقل باید یک جام می‌گرفتیم و در نهایت همه چیز بد پیش رفت.

 

 

1382447

 

 

کی‌روش در منچستر سرالکس فرگوسن جایگاه مهمی داشت. در رئال هم هرگز نمی‌توان گفت که بد کار کرد. در رده‌های ملی عملکرد او خود گویای همه چیز است. کاری که کی‌روش در ایران انجام داد، فوق العاده بود و حالا در مصر شانس قهرمانی دارد. برای او بهترین‌ها را می‌خواهم و امیدوارم امشب مصر فاتح جام ملت‌های آفریقا شود. مقطعی در مصر برای گذراندن دوره مربیگری حضور داشتم و به این کشور علاقه دارم. کی‌روش با ایران عالی کار کرد و حالا با مصر نیز همان مسیر را طی می‌کند.»

 

دیدگاه‌ها